4 430 lukukertaa ·
10 vastausta
4k lukukertaa
10 vastausta
Liian suuret porareiät tulpille
Moderator
· Stockholm
· 56 249 viestiä
Jos teakissa on todella huono materiaali, on riski, että käytännössä kaikki tulpat vain pyörivät ympäri.
Olen pelastanut tällaisen tilanteen ankkurimassalla (löytyy muun muassa Biltemasta). Mutta se on melko kallista, joten kokeile ensin karkeampia ja mieluiten pidempiä tulppia.
Olen pelastanut tällaisen tilanteen ankkurimassalla (löytyy muun muassa Biltemasta). Mutta se on melko kallista, joten kokeile ensin karkeampia ja mieluiten pidempiä tulppia.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 723 viestiä
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 723 viestiä
Joo, aivan. Lyhyet tulpat ovat paskaa.H hempularen sanoi:Jos teak-materiaali on todella huonoa, on olemassa riski, että periaatteessa kaikki tyyppiset tulpat vain pyörivät ympäri.
Olen pelastanut tällaisen tilanteen ankkurimassalla (saatavilla muun muassa Biltemasta). Mutta se on melko kallista, joten kokeile ensin paksumpaa ja mieluiten pidempää tulppaa.
Ankarmassa onkin huippua mutta kallista ja ylellistä. Kokeile ensin, kuten aiemmin mainittiin, kiilaamalla puupalasia tulpalla, jota haluat käyttää kiinnitykseen. Minä leikkaan myös usein tulppia pituussuunnassa ja tökkään sisään. Käytä vain mitä sinulla on käsillä! 
Onko sinulla useampia kiinnityspisteitä?
Onko sinulla useampia kiinnityspisteitä?
Voi myös tehdä oman puutulpan.R Rd 350 sanoi:
Tee neliskulmainen puupala, jonka leveys vastaa porattua reikää ja halkaise se sitten.
Koputa paikalleen ja ruuvaa, en yleensä poraa.
Moderator
· Stockholm
· 56 249 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi