Hei!
Sain makuuhuoneen tasoitettua eilen ja nyt näen, että yhdessä kohdassa näkyy kiskojen yläreuna, johon lattialämmitysputki on sijoitettu. Tämä tarkoittaa, että siinä kohdassa tasoitteen paksuus voi olla noin 4 mm. Mitkä ovat riskit tässä? Ymmärrän, että se voi haljeta. Syynä tähän täytyy olla, että raudoitusverkot ovat olleet päällekkäin niin, että kisko on noussut korkeammalle kuin muu huone. Tarvitseeko uudelleen tasoittaa?