Hei!
Olen tasoittanut rikotun klinkkerilattian 2 kerroksessa (laasti ei riittänyt). Ensimmäinen kerros kuivui melko nopeasti, mutta epäilen, että tein toisen aivan liian löysäksi. 4 tunnin jälkeen se kiiltää yhä. Tein sen "lettutaikinan" koostumuksen mukaisesti.

Onko toivoa, että tämä kovettuu vai onko parempi ottaa lapio ja tehdä uudelleen?
 
Se kovettuu. Joskus käy niin, jos sekoittaa liian pienessä kulhossa. Mutta kovaa siitä tulee aina, jos ei silloin käytä kaksinkertaisesti liikaa vettä.
 
Kiitos! Minulla oli ehdottomasti liikaa vettä viimeisellä kierroksella, joten katson huomenna, onko se kuivunut.
Minulla on vielä yksi kerta jäljellä, koska tasoitetta ei riittänyt. Voiko luottaa, että se kovettuu, jos se on tahmeaa huomenna vai onko parempi poistaa se?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.