Kiitos! Minulla oli ehdottomasti liikaa vettä viimeisellä kierroksella, joten katson huomenna, onko se kuivunut.
Minulla on vielä yksi kerta jäljellä, koska tasoitetta ei riittänyt. Voiko luottaa, että se kovettuu, jos se on tahmeaa huomenna vai onko parempi poistaa se?