Olen ostanut talon ja edellinen omistaja on rakentanut kukkalaatikot muutamasta levystä, joissa on kantava rakenne ulkopuolella olevista rekkeistä. Pidän niistä ja haluan rakentaa lisää, mutta hän ei muista, mitä levyt olivat. Vaaleanharmaa, muistuttaa asbestisementtiä, sileä pinta. Voisiko se olla Gyproc, Fermacell? Kestääkö se vettä niin hyvin? Blomlåda rakennettu puukehyksellä ja harmailla levyillä, sisältäen kasveja ja multaa, sijoitettu terassille.
 
  • Tykkään
Stinis82
  • Laddar…
Näyttää olevan fibercementtilevyjä, niitä on saatavilla hieman erilaisina malleina ja ulkonäköinä.
 
  • Tykkään
Picapica55
  • Laddar…
Claes Sörmland
Ehkä sellaiset fibercementskivor, joita myydään trossbottenskivor?
 
  • Tykkään
Picapica55
  • Laddar…
Katsoin kuvia netistä, luulen, että olette oikeassa, kiitos avusta!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.