5 456 lukukertaa ·
22 vastausta
5k lukukertaa
22 vastausta
Levyjä hieman kevyempään työpöytään erilaisia pieniä töitä varten
Jäsen
· Blekinge
· 12 281 viestiä
Minulla on vaneri, jonka peitän mjölkpappilla. Tämä on kestävä suojapaperi, jossa on valkoinen muovipinnoitettu pinta. Käytetään myös muistiinpanopaperina. 2-3 kertaa vuodessa laitan esille uuden sellaisen ja saan hienon raikkaan pinnan.
Rakennusnoviisi
· Täby
· 29 viestiä
Löysin vanhan oven majaan, jonka vaimoni ja appiukko rakensivat 20 vuotta sitten. Ajattelin, että olisi hauskaa käyttää sitä pöytälevynä. Se on kuitenkin tietenkin hyvin tikkuinen ja kulunut, joten haluan hioa sen ennen kuin alamme korjata sitä tyttäreni kanssa.
Mitä karkeutta minun pitäisi käyttää sen hiomiseen? Pitäisi kai aloittaa erittäin karkeasti ja sitten pienentää karkeutta, mutta olen hieman epävarma väleistä.
Minulla on Dewaltin epäkeskohiomakone - toimiiko myös muiden merkkien hiomapaperi vai onko jotain syytä ostaa saman merkkistä?
Mitä karkeutta minun pitäisi käyttää sen hiomiseen? Pitäisi kai aloittaa erittäin karkeasti ja sitten pienentää karkeutta, mutta olen hieman epävarma väleistä.
Minulla on Dewaltin epäkeskohiomakone - toimiiko myös muiden merkkien hiomapaperi vai onko jotain syytä ostaa saman merkkistä?
Kannattaa harkita, että ruuvaat tai liimaat sileälevyä oveen, se voi antaa kestävän pinnan nopeasti ja edullisesti.F Funcadelic sanoi:
Voit ostaa minkä tahansa merkin, kunhan reikäkoko on sama.F Funcadelic sanoi:Löysin vanhan oven kojuun, jonka vaimoni ja appiukko rakensivat 20 vuotta sitten. Ajattelin, että olisi hauskaa käyttää sitä pöytälevynä. Se on kuitenkin tietysti hyvin rosoinen ja kulunut, joten haluan hioa sen ennen kuin minä ja tyttäreni aloitamme sen kunnostuksen.
Minkä karkeuden minun pitäisi käyttää hioessani sitä? Pitäisi varmaan aloittaa erittäin karkealla ja sitten pienentää karkeutta, mutta intervalleista en ole oikein varma.
Minulla on DeWaltin epäkeskohiomakone - toimivatko myös muiden merkkien hiomapaperit vai pitääkö jostain syystä ostaa saman merkin tuotteita?
Aloita 40 karkeudella ja jatka sitten 60, 80, 120 - pidemmälle ei tarvitse mennä jos käytät sitä istutuspöytänä tai työpintana. Öljyä se saadaksesi paremman kosteussuojan.
Rakennusnoviisi
· Täby
· 29 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi