Ajattelin rakentaa kanin- ja kanatalon itse keväällä. Onko olemassa jotain hyvää levymateriaalia, jota voi käyttää ulkona? Ajattelen, että ei pitäisi olla kovin vaikeaa koota muutamia palkkeja, eristystä ja levyjä. Olen myös miettinyt, voisiko taloihin laittaa pyörät, jotta niitä voisi siirtää mahdollisen myrskyn sattuessa tai talvella lähemmäksi taloa.
 
Konstruktionsplyfa
 
  • Tykkään
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Aha. Ja se kestää sadetta, jos maalaan sen ulkomaalilla? Olen aiemmin omistanut kanit ja olen todella väsynyt siihen, että jopa hieman kalliimmat talot niille on valmistettu puusta, joka ei ole kovin hyvä meidän ilmastossamme. Jos haluaa jotain parempaa, hinta nousee todella hurjasti ja jos haluaa hankkia kanoja, niille olisi mielellään oltava sekä eristys että vähän lämpöä talvella. Tuntuu siltä, että voisin rakentaa jotain ilman liikaa ennakkotietoa. Olen hyvä keksimään fiksuja ratkaisuja, mutta en ole rakennustaitoinen, joten olisi hyvä saada toteuttaa hyvä muotoilu, joka sopii meille täydellisesti todellisuudessa!
 
Näitä levyjä ei voi maalata
 
Henkilökohtaisesti käyttäisin raakalautaa levyjen sijaan. Tuntuu paljon tukevammalta aidon puun kanssa.
 
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Konstruktionsplyfa
Eikö se ole formplyfa mitä tarkoitat?
 
  • Tykkään
Jonatan79
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.