Mitä mieltä olette, voiko hellan leveyttä kasvattaa niin, että siihen mahtuu 60cm takka? Se on nyt 56cm.
Valkoinen takka, johon liittyy kysymys sen leventämisestä, jotta 60 cm leveä kamiina mahtuisi nykyisen 56 cm sijaan.
 
Luulen, että se onnistuu, itse katselisin ensisijaisesti kapeampaa kamiinaa. Ehkä Westbo Viktoria 100 olisi sopiva?
 
  • Tykkään
gaia
  • Laddar…
F fribygg sanoi:
Uskoisin, että se onnistuu, itse vilkaisisin ensisijaisesti kapeampaa takkaa. Ehkä Westbo Viktoria 100 voisi sopia?
Kiitos. Malli johon linkkasit, on kai enemmänkin itsenäinen kamiina?
 
Totta kai, se ei tuskin ole este käyttää sitä avotakassa, jos se mahtuu sinne.
 
  • Tykkään
gaia
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.