Minulla on vanha muurattu penkki keittiössäni, joka yhdistyy keittiötasoon. Ongelmana on nyt se, että olemme ostaneet IKEA-keittiön ja heidän uusi keittiönsä on syvempi. Joten penkki ei sovi kunnolla nyt. Voiko penkkiä tasoittaa 3-4 cm? Se on maalattu tänään jollain valkoisella kiiltävällä maalilla. Täytyykö se poistaa vai riittääkö päällyste? Ja onko kipsilaasti C sitten sopivin? Tarvitseeko minun vahvistaa jollain verkolla?

Terveisin Anders

L
Olen epävarma siitä, onko C-laasti, rappaus sopiva pinnalle, jonka oletetaan saavan jonkin verran kulutusta. A-laasti on suositeltavaa, mutta sen on oltava hieman paksumpaa, jotta se kestää. Etkö voisi valaa erillistä työtasoa ja laittaa sen päälle, jos haluat säilyttää materiaalin tyypin? Silloin voit raudoittaa ja saada hienon puolen ylöspäin ja pienen ylityksen, joka sopii yhteen viereisen työtason kanssa.

Jos valan uuden levyn ja laitan sen päälle, se tulee niin korkealle tavanomaista pöytätasoa vasten. Mutta hyvä idea muuten. Mutta toimisiko se, että vain valan itse ulokkeen niin että se sopii pöytätasoon? Jos kiinnittää muutaman naulan, jotka saavat työntyä ulos ja lujittaa? Vaikea selittää mutta...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.