21 447 lukukertaa ·
18 vastausta
21k lukukertaa
18 vastausta
Leikkaa metallia jiirisahalla
Valitettavasti palvelin, jossa rakennuksen kotisivu sijaitsee, on alhaalla. Ehkä se nousee viikonlopuksi.
Se on Super Seven, joka on rakennettu täysin tyhjästä, enkä voinut ostaa rakennussarjaa. Se ei ole valitettavasti valmis. Ostin talon ja vietän aikaa täällä auton foorumin sijaan... Mutta kesällä se tulee varmasti ulos vähän ainakin. Olen tosin ajanut sillä, mutta vain aidatulla alueella
Runko on kuten sanottu kotona hitsattu, moottorina on Saabista. 2 litraa Aero-turbolla, noin 250 hv. Se tulee painamaan noin 650 kg, joten kyllä varmasti liikkuu.
Runko

Auto (istuinten, roiskeläppien ja turvakaaret ovat myös olemassa)

Se on Super Seven, joka on rakennettu täysin tyhjästä, enkä voinut ostaa rakennussarjaa. Se ei ole valitettavasti valmis. Ostin talon ja vietän aikaa täällä auton foorumin sijaan... Mutta kesällä se tulee varmasti ulos vähän ainakin. Olen tosin ajanut sillä, mutta vain aidatulla alueella
Runko on kuten sanottu kotona hitsattu, moottorina on Saabista. 2 litraa Aero-turbolla, noin 250 hv. Se tulee painamaan noin 650 kg, joten kyllä varmasti liikkuu.
Runko
Auto (istuinten, roiskeläppien ja turvakaaret ovat myös olemassa)
Ooo, miten mahtavaa, kun näin pienen kuvan, etuosa muistuttaa Cobraa, ja se oli jenkki-garage, mutta pettymys oli suuri, kun kehität jotain englantilaista, ja lisäksi ilman V8:aa........mutta silloin et saa seistä meidän parkissa Lödde..............
Jäsen
· turkiet
· 553 viestiä
Siisti rakennelma, minulla on sama ongelma kuin sinullaxl15 sanoi:Valitettavasti palvelimeni, jossa rakennussivusto sijaitsee, on alhaalla. Ehkä se tulee esiin viikonlopun aikana. Se on Super Seven, joka on rakennettu täysin alusta alkaen, en voinut ostaa rakennussarjaa. Se ei ole valitettavasti valmis. Ostin talon ja vietän aikaa täällä autofoorumin sijaan... Mutta kesällä se tulee ulos ainakin vähän. Olen kyllä ajanut sen, mutta vain aidatulla alueellaChassi on kuten sanottu kotihitsattu, moottori on Saabista. 2 litranen Aero-turbolla, noin 250 hv. Se tulee painamaan noin 650 kg, joten varmasti se liikkuu.
Chassi
[bild]
Auto (on olemassa myös istuimet, roiskeläpät ja turvakaari)
[bild]
Talorakennus tuli väliin, hmm
Syöksytorvi, sadevesikourut, kattopellit ym. ruostuvat, jos leikkaa ne kulmahiomakoneella tai samanlaisella laikalla.xl15 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi