Aion muurata seinän näillä muurauspalikoilla, mutta olen hieman hämmentynyt siitä, miten nämä palikat pitäisi kiinnittää toisiinsa.

Kuten näette kuvassa, joka toisessa kivessä muodostuu reikä. Onko tarkoitus, että nämä täytettäisiin laastilla sen sijaan, että laitettaisiin pystysauma?
 
  • Betonilohkot maassa, lohkojen väleissä syntyy aukkoja. Taustalla näkyy soraa ja muovia.
Olet ostanut päätyblokin, eli rivin viimeisen blokin esim. oviaukon tai vastaavan kohdalla.
Blokit, jotka sinun olisi pitänyt ostaa, ovat sekä not että spont.
 
  • Tykkään
Semper
  • Laddar…
He viittaavat Weberin tuotelehtiin tuossa linkissä, johon viittaat, ja Weberillä on nämä block, jotta voisit muurata saumaamattomasti, täytyy sinulla olla blockit, jotka tarttuvat toisiinsa, muuten täytyy sinun muurata muiden tuotteiden kanssa. Ne blockit, jotka olet ostanut, ovat ainakin väärät muuhun kuin käytettäväksi päätyblokkeina.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.