2 102 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Etsin peltiä leca-vallimuurin 190 mm leveydelle
Jäsen
· Sverige
· 5 689 viestiä
Olen muurannut kasvihuoneen perustan tavallisista 190x190x590 mm kokoisista muurilohkoista, tyyppi leca. Aion rapata muurin ulkopuolen viikonloppuna. Haluaisin laittaa yläpuolelle peitelevyn välttääkseni tulevat ongelmat, kuten pakkasrapautuminen, ennen kuin itse kasvihuoneen runko asennetaan sen päälle.
Olen etsinyt sekä täältä foorumilta että muualta, mutta jotkut asiat vaikuttavat olevan mahdottomia löytää... mitä kohtuuhintaisia vakiotuotteita on olemassa? Linkit olisivat hyödyllisiä, kuten sanottu, todella vaikea löytää, jos ei tiedä tarkkaa hakusanaa/tuotetta. Ajattelisin, että tämän pitäisi olla vakiotuote, mutta mitäpä minä tiedän.
Olen etsinyt sekä täältä foorumilta että muualta, mutta jotkut asiat vaikuttavat olevan mahdottomia löytää... mitä kohtuuhintaisia vakiotuotteita on olemassa? Linkit olisivat hyödyllisiä, kuten sanottu, todella vaikea löytää, jos ei tiedä tarkkaa hakusanaa/tuotetta. Ajattelisin, että tämän pitäisi olla vakiotuote, mutta mitäpä minä tiedän.
Riippuen siitä, mitä merkkiä käytät kasvihuoneeseen, heillä on luultavasti ratkaisu. Vaihtoehtoisesti voit kysyä pellintekijältä, joka voi kiinnittää listat kasvihuoneen kehykseen. En usko, että kehyksen asettaminen pellille tuo mitään etua, sillä kehyksen kiinnittäminen voi puhkaista pellin ja aiheuttaa siten vuotoriskin ja pakkasvaurioita.
Ystävällisin terveisin, Masen
Ystävällisin terveisin, Masen
Jäsen
· Sverige
· 5 689 viestiä
Se on budjettikasvihuone Kiinasta, joten ei todennäköisesti ole mitään valmiiksi mietittyjä ratkaisuja. Mutta se oli hyvä idea kiinnittää pelti kasvihuoneen runkoon sen sijaan, kuten sanot, se on vähän turhaa, jos vettä valuu kiinnitysreikien kautta alas, jos laittaa rungon pellin päälle, kuten aluksi ajattelin.
Kysyn peltisepältä sitten, kun runko on paikallaan ja tiedän tarkat mitat, huomattavasti paremmat mahdollisuudet saada se melko tiiviiksi ulkopuolelta niin, että sadevesi voi valua muurikoristeen ja ulkopuolen yli tippanokkaa pitkin tavalliseen tapaan. Kiitos vastauksesta!
Kysyn peltisepältä sitten, kun runko on paikallaan ja tiedän tarkat mitat, huomattavasti paremmat mahdollisuudet saada se melko tiiviiksi ulkopuolelta niin, että sadevesi voi valua muurikoristeen ja ulkopuolen yli tippanokkaa pitkin tavalliseen tapaan. Kiitos vastauksesta!
Klikkaa tästä vastataksesi