1 602 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Lattiatolpat puulattialla
Hei
Onko joku, joka tietää, kuinka kiinnitetään koolaukset sisäseinäksi ja koolaukset sisäpuoliselle eristykselle 25 mm:n mäntylattialle. Jotkut vain ruuvaavat, toiset suosittelevat laittamaan prikkoja, jotta se voi liikkua.
Mitä minun pitäisi tehdä, jotta se kestäisi liikkeitä puulattiassa?
Pelti- vai puukoolaukset?
Lattia on koolattu 600 mm:n välein.
Onko joku, joka tietää, kuinka kiinnitetään koolaukset sisäseinäksi ja koolaukset sisäpuoliselle eristykselle 25 mm:n mäntylattialle. Jotkut vain ruuvaavat, toiset suosittelevat laittamaan prikkoja, jotta se voi liikkua.
Mitä minun pitäisi tehdä, jotta se kestäisi liikkeitä puulattiassa?
Pelti- vai puukoolaukset?
Lattia on koolattu 600 mm:n välein.
Tarkoitatko oikeaa puulattiaa vai parkettia? Jos se on parkettia, joka on kelluvaa ja seinän pitäisi olla pysyvä, olisin piirtänyt seinät lattiaan ja sahannut auki. Jos olisin vuokralla enkä omistaisi asuntoani ja minun olisi pakko saada seinä pystyyn, olisin laittanut kaksipuolista teippiä pohjalistaan ja asettanut listat hieman jännitettyinä kattoa vasten. Oikeaan puulattiaan voisi vain naulata tai ruuvata kiinni seinän.
Se on oikea puulattia ja talo on minun, joten voin tehdä mitä tahansa.
Mutta se tulee olemaan 45mm koolaukset huoneen ympäri ja 70mm koolaukset huoneen jakamiseen.
Pelkään silloin, että lukitsen lattian liikaa niin, että se esimerkiksi kupruilee.
Mutta se tulee olemaan 45mm koolaukset huoneen ympäri ja 70mm koolaukset huoneen jakamiseen.
Pelkään silloin, että lukitsen lattian liikaa niin, että se esimerkiksi kupruilee.
Anna vain koolinkien kiilautua katon ja lattian väliin. Kiinnitä seinään kulmilla ja ruuveilla kattoon. Laita aluspaperia koolinkien ja lattian väliin, jotta se voi liikkua. Onko tämä hyvä ratkaisu? (Sisäseinän täytyy kiinnittää lattiaan).
Klikkaa tästä vastataksesi