25 090 lukukertaa ·
9 vastausta
25k lukukertaa
9 vastausta
Lattiaslastulevy saumata koolaukseen?
Onko tarpeen yhdistää lattialastulevyjä niin, että saumat osuvat palkkien kohdalle? Lastulevyhän liimataan ja valkoliimasauma kahden puukappaleen välillä on vahvempi kuin ympäröivä puu. Vai onko niin, että on vaikeaa saada aikaiseksi niin hyvä liimasauma yhdistetyissä lattialastulevyissä?
Saumat eivät tarvitse olla säännöllä.
Mutta ei pitäisi olla saumoja saman säännön välillä kaksi kertaa peräkkäin.
Minä yleensä saumaan säännöllä tai laitan klotsin aloitusseinän alle.
Mutta ei pitäisi olla saumoja saman säännön välillä kaksi kertaa peräkkäin.
Minä yleensä saumaan säännöllä tai laitan klotsin aloitusseinän alle.
Ei, niin se ei ole. Se riippuu siitä, minkä lattialastulevyn ostat. Joissakin lattialastulevyissä on pontti, joka kestää enemmän eikä tarvitse saumata palkissa, toiset PITÄÄ saumata palkissa. Lue vain käyttöohjeet.larsbj sanoi:
Olet oikeassa. mutta on yleistä rakennustyömailla, että se saumataan koolinkien väliin ja se kestää.injonil sanoi:
Kyllä se on selvä, että on paljon tarjouksia.
Ja on ehkä monia asioita, joita voi tehdä, ja asioita, joita ei pitäisi tehdä.
Mutta yksi asia minusta kuitenkin. Jos ei ole salaista tietoa, tekee juuri niin kuin tuotteen toimittaja ilmoittaa. En mielestäni pidä sitä vaikeampana.
Mutta jos aikoo työskennellä saman tuotteen parissa monta vuotta peräkkäin, ymmärrän, että saattaa tehdä mieli oikaista kulmia, säästyyhän lopulta paljon aikaa. Mutta ei minun talossani kiitos.
Ja on ehkä monia asioita, joita voi tehdä, ja asioita, joita ei pitäisi tehdä.
Mutta yksi asia minusta kuitenkin. Jos ei ole salaista tietoa, tekee juuri niin kuin tuotteen toimittaja ilmoittaa. En mielestäni pidä sitä vaikeampana.
Mutta jos aikoo työskennellä saman tuotteen parissa monta vuotta peräkkäin, ymmärrän, että saattaa tehdä mieli oikaista kulmia, säästyyhän lopulta paljon aikaa. Mutta ei minun talossani kiitos.
Klikkaa tästä vastataksesi