Olen rakentanut autotallin parvella, ja kysymykseni on, pitäisikö parven lattialastulevyn alle laittaa rakennusmuovi. Autotalli alla on lämmitetty, ja voin kuvitella, ettei muovia pitäisi olla. Se on eristetty.

Eristetäänkö itse ullakon lattian palkisto?
Siinä tapauksessa sinun tulee todennäköisesti käyttää höyrysulkua lämpimän autotallin ja kylmän ullakon välillä.
Mutta höyrysulku ei saa olla suoraan lattialastulevyn alla, vaan eristyksen alla.

Miten olet tehnyt eristettyihin autotalliseiniin?

Myös ullakko on lämmitettävä.

Autotallin seinissä on kosteussulku OSB:n ja kipsin takana sisäpuolella ja tuulensuoja ulkopuolella.

P Putte 9497 sanoi:
Myös ullakko on lämmitettävä.

Autotallin seinissä on kosteussulku osb:n ja kipsin takana sisäpuolella ja tuulisulku ulkopuolella
Terve,

Aika vanha ketju mutta toivottavasti olet yhä täällä foorumilla...Miten teit lopulta? Olen saman dilemman edessä.

Ystävällisin terveisin
Fredrik

Freddan054 Freddan054 sanoi:
Moikka,

Melko vanha ketju, mutta toivossa, että olet yhä täällä foorumilla... Miten lopulta teit? Olen saman dilemman edessä.

Terveisin
Fredrik
Hei
minulla ei ole muovia lattiassa, mutta sitä on sen sijaan seinissä ja katossa

Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 sanoi:
Hei
minulla ei ole muovia lattiassa, mutta sen sijaan seinillä ja katossa
Kiitos vastauksesta! Mitä eristystä sinulla on lattiassa?

Mietin, että jos ajaa lumista autoa sisään, ehkä se kosteus siirtyy ylöspäin palkistoon.

Minulla on 170 mm Paroc kivivillaa.
Koska minulla ei ole lattiakaivoa autotallissa, rakensin koko autotallin 195x195x590 mm leca-kivistä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.