Se ei pitäisi olla mikään ongelma. Katsoimme sitä torniin. Tarvitsimme noin 5m sokkelin, mutta olin todella kitsas siellä seistessäni. En koskaan maksaisi 150kr/m 75mm lattiasokkelista. Oli niitä, jotka olivat vain viilutettu tammella, mutta nämä eivät näyttäneet ollenkaan hyviltä. Ne näyttivät vain 'halvoilta'.