Ongelmahan on, että i:llä on huoli, jota u ei pysty näkemään ennen kuin sinulla on paholaisen kaltaisia ongelmia. Siksi monissa taloissa on tämä ongelma, mutta se ei huomata ennen kuin se täytyy korjata uudelleen.

Tommor, Mihin ongelmiin viittaat?

Huono eristys ja kosteusongelmat alapuolelta

Tämä ketju riistäytyy käsistä. Otan yhteyttä Nivell ja muihin lattianpäällystäjiin täällä alueella ja katson mitä he sanovat.

AcidSleeper sanoi:
Den här tråden spårar ur. Tar kontaktmed Nivell och andra golvläggare här i trakten och ser vad de säger.
Det gör du rätt i, men ta även kontakt med rörmokaren och golvärmetillverkaren. Golvläggare och golvtillverkare har inte den kunskap som behövs för dimensionering

Tiedoksi: Nivell golv on nykyään saatavilla vain 20-95mm eristyksellä.

Mitä sanoo Nivell lattialämmityksestä? Onko mahdollista yhdistää se tuulettuvaan lattiaan ja jos on, niin miten?

Olen huomannut, että minulla on yksiputkijärjestelmä pattereissa...

Miksi hinnan pitäisi kaksinkertaistua vain siksi, että tarvitsee kiertovesipumpun?

Olin ajanut vanhan levyn pois ja eristänyt EPS-betonilla (olen tehnyt sen itse), sitten lattialämmitys ja tasoite sen päälle. Silloin vältät orgaanisen materiaalin, joka syntyy nivell-lattian kanssa, jotta mahdollinen kosteuden siirtyminen ei aiheuta ongelmia. Mikä hintaa kaksinkertaistaa?..Tarvitsetko jakajan ja kiertopumpun?
//
M

trojlee sanoi:
Olin poistanut vanhan laatan ja eristänyt EPS-betonilla (olen tehnyt sen itse), sitten lattialämmitys ja tasoite päälle. Silloin vältät orgaanisia materiaaleja, kuten Nivellgolvissa, jotta mahdollinen kosteuden siirtyminen ei aiheuta ongelmia. Mikä siinä hinnassa sitten tuplaantuu?..Tarvitsetko shunttia ja kiertovesipumppua?//
//M
Mitä orgaanista on Nivellgolvissa?
Tai, no, koolauksethan ovat puuta, mutta ne seisovat muovitassujen päällä ja niillä on tuuletuskanava alla, joten ne eivät koskaan voi joutua kosketuksiin laatan kanssa...

pelle242 sanoi:
Mitä mieltä Nivell on lattialämmityksestä? Voiko sitä yhdistää tuulettuvaan lattiaan ja jos voi, niin miten?
Meillä on Nivell-lattia ja sitten LK EPS16 sen päällä. Voidaan myös käyttää Nivell-lattiaa uritetulla lastulevyllä.

Minulla ei ole ongelmaa kosteuden kanssa, mutta asennan silti tuulettuvan lattian, sillä siitä ei luultavasti ole haittaa.

tarkalleen se, mikä nostaa hintaa. kun katson kahden putken järjestelmän hintaa 5 neliömetriä, se on noin 3000, mutta yhden putken järjestelmälle hinta on melkein 6000kr, sain juuri täällä tarjouksen 5000kr + alv......
todella kallista vain 5 neliömetrille.

En näe syytä heille, samaa tavaraa käytetään...
LK:n minishunt on säädettävissä yksi- ja kaksiputkijärjestelmän välillä... Mutta ensimmäinen hinta oli ehkä vain minikierrosventtiili... Ja silloin pitäisi olla useita tuhansia eroa...

Viimeksi muokattu:
mm LK 5m²:lle on vain minimipiiriventtiili.... sitten jos haluaa ostaa suuremmalle m², sisältyy minishuntti mutta sitten hinta nousee myös.. minishuntti maksaa!

Tiedätkö jotain, mikä maksaa vähemmän kuin 3500kr 5m²:lle? Siinä tapauksessa kirjoita mielellään rivi... Olisi arvostettua!

Nyt aion improvisoida hieman..
pitäisi toimia vain yhdellä miniventtiilillä, jos on mahdollista asentaa ohitusputki patterijärjestelmän ja lattialämmityksen tuloputken väliin. Ja asenna takaiskuventtiili, joka varmistaa virtaussuunnan sopivaan paikkaan..
Mutta sitten joudut säätämään ja hienosäätämään kaiken niin, että se toimii.. Ja se on, jos se ylipäätään toimii! ja tätä menetelmää en ole itse kokeillut, mutta teoriassa sen pitäisi pyöriä..
mutta en pihistelisi ja tekisi sitä, ellei se olisi ehdottoman välttämätöntä..
ehdotukseni olisi säilyttää yksi patteri tai pyyhekuivain ja sitten täydentää sähkölämmityksellä mukavuuden vuoksi..
tai asentaa m60 tai push12, niin vaivaa on ainakin vähemmän ja pitkässä juoksussa varmasti parempi... huolimatta kalliimmasta investoinnista..

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.