Noh.. niin sitä sahattiin vähän väärin.. ::)

Lähdin klo 17.55 paikalliseen puutavarakauppiaaseen (kalliiseen Woodyyn) ostamaan uuden levyn...

Tällä kertaa sahasin oikein.. ;D

Huomasin kauhukseni, että olen tainnut sittenkin sahata väärin.. :-[ tarkemman tutkimisen jälkeen huomasin, että levyissä ei olekaan samaa ponttia..

***gahaaaa... ***** *Sensuroitu* levy..

Miksi miksi ei ole mitään standardia tällaisille asioille..?
:'( :'( :'(

no siitä vain puremaan hapan omena ja tekemään uudestaan & oikein.. uudella levyllä vähän edullisemmasta AKB:stä....
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.