Noh.. niin sitä sahattiin vähän väärin.. :
Lähdin klo 17.55 paikalliseen puutavarakauppiaaseen (kalliiseen Woodyyn) ostamaan uuden levyn...
Tällä kertaa sahasin oikein.. ;D
Huomasin kauhukseni, että olen tainnut sittenkin sahata väärin.. :-[ tarkemman tutkimisen jälkeen huomasin, että levyissä ei olekaan samaa ponttia..
***gahaaaa... ***** *Sensuroitu* levy..
Miksi miksi ei ole mitään standardia tällaisille asioille..?
:'( :'( :'(
no siitä vain puremaan hapan omena ja tekemään uudestaan & oikein.. uudella levyllä vähän edullisemmasta AKB:stä....