Olen juuri aloittanut suuren projektin vanhan 1800-luvun talon täydellisestä remontista, haluan asentaa lattialämmityksen, koska se tarjoaa uskomatonta mukavuutta. Mitä meidän pitäisi ottaa huomioon, olemme juuri purkaneet lattialaudat ulkoseinää vasten ja ne ovat kuivia ja kunnossa ja hirret ovat terveitä. Mitä materiaaleja teidän mielestänne meidän pitäisi käyttää sen sijaan, mitä poistamme, leka-kulhoja vai otan mielelläni vastaan vinkkejä/ Jocke
 
BirgitS
Tervetuloa foorumiin!

Sen lisäksi, että lattia on eristettävä, jottei siitä tule erittäin kallista lämmitysjärjestelmää, saat epämiellyttävän kylmätuulen ikkunoista, jos ne eivät ole tiiviitä nykypäivän talojen tasolla.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.