Olen juuri aloittanut suuren projektin vanhan 1800-luvun talon täydellisestä remontista, haluan asentaa lattialämmityksen, koska se tarjoaa uskomatonta mukavuutta. Mitä meidän pitäisi ottaa huomioon, olemme juuri purkaneet lattialaudat ulkoseinää vasten ja ne ovat kuivia ja kunnossa ja hirret ovat terveitä. Mitä materiaaleja teidän mielestänne meidän pitäisi käyttää sen sijaan, mitä poistamme, leka-kulhoja vai otan mielelläni vastaan vinkkejä/ Jocke