Hei,
Suunnitelmani oli asentaa lattialämmitys T2-reflecta ja T2-red liukuoven eteen, eli ainoastaan liukuoven eteen.
Loput huoneesta (40 m2) täytän lattialastulevyllä ja kaiken päälle asennan parketin/vinyylin tai laminaatin.
Alapuolella on ryömintätila.
Onko kukaan kokeillut asentaa lattialämmitystä vain osaan isoa huonetta?
Ajattelen, että lattian liikkeet saattavat erota, kun osa on lämmitetty, ja se voi aiheuttaa ongelmia.