D
Hei,

Suunnitelmani oli asentaa lattialämmitys T2-reflecta ja T2-red liukuoven eteen, eli ainoastaan liukuoven eteen.

Loput huoneesta (40 m2) täytän lattialastulevyllä ja kaiken päälle asennan parketin/vinyylin tai laminaatin.

Alapuolella on ryömintätila.

Onko kukaan kokeillut asentaa lattialämmitystä vain osaan isoa huonetta?

Ajattelen, että lattian liikkeet saattavat erota, kun osa on lämmitetty, ja se voi aiheuttaa ongelmia.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.