1 857 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Lattialämmitys ja tasoitemassa
Jos haluaa asentaa lattialämmityksen lättklinkers-lattialle, miten menetellään?
Jyrsitäänkö urat lattialämmitysputkien asentamista varten vai asetetaanko jokin levy pitämään putket paikoillaan ja sitten valetaan tasoite päälle?
Mistä löytää tasoitteen kohtuulliseen hintaan?
Jyrsitäänkö urat lattialämmitysputkien asentamista varten vai asetetaanko jokin levy pitämään putket paikoillaan ja sitten valetaan tasoite päälle?
Mistä löytää tasoitteen kohtuulliseen hintaan?
Oletan, että tarkoitat vesi-slangia, koska mainitset slangin?
Ei ole väliä, miten kiinnität sen, luonnollisesti sinun tulee olla varovainen.
Pelti jne. helpottaa, mutta maksaa. Kaapeliklemmarit suoraan alustaan, nippusiteet mahdolliseen raudoitukseen.
Mutta se ei ole ongelma, vaan se, mitä on alla, on se, mitä sinun on huomioitava.
Eli jos alla on eristämätöntä betonia, kannattaa eristää ensin.
Sitten sinun tarvitsee vain seurata ohjeita, kun teet tasoitetta.... kaikilla siihen liittyvillä toimenpiteillä.
Kokemukseni tasoitteen hintakuvasta on, että kannattaa tutkia hintoja vähän, sillä ne näyttävät vaihtelevan päivittäin.
Bauhausilla on yleensä hyviä hintoja, samoin kuin Byggmaxilla. Mutta jos tarvitsee suurempia määriä, kannattaa mennä Beijersille, missä voi saada hyvän pakettihinnan ja silloin saa tutun merkin.
Ei ole väliä, miten kiinnität sen, luonnollisesti sinun tulee olla varovainen.
Pelti jne. helpottaa, mutta maksaa. Kaapeliklemmarit suoraan alustaan, nippusiteet mahdolliseen raudoitukseen.
Mutta se ei ole ongelma, vaan se, mitä on alla, on se, mitä sinun on huomioitava.
Eli jos alla on eristämätöntä betonia, kannattaa eristää ensin.
Sitten sinun tarvitsee vain seurata ohjeita, kun teet tasoitetta.... kaikilla siihen liittyvillä toimenpiteillä.
Kokemukseni tasoitteen hintakuvasta on, että kannattaa tutkia hintoja vähän, sillä ne näyttävät vaihtelevan päivittäin.
Bauhausilla on yleensä hyviä hintoja, samoin kuin Byggmaxilla. Mutta jos tarvitsee suurempia määriä, kannattaa mennä Beijersille, missä voi saada hyvän pakettihinnan ja silloin saa tutun merkin.
Olen nyt laskenut, että lattialämmityskierukoiden päälle tasoitusvalaminen koko lattialle on erittäin kallista. Kierukoiden päälle ohutkerroksen laittaminen ei myöskään ole hyvä ratkaisu, koska tarkoituksena oli välttää sementtiautojen käyttö. Jäljelle jää mahdollisuus asentaa jonkinlainen levy, jossa on urat lattialämmitykselle, ja sen päälle meidän lattiamme. Mikä tekniikka on paras? Mitä se maksaa per m2?
Klikkaa tästä vastataksesi