Aion asentaa lattian ullakolle, jotta voin säilyttää siellä joitakin tavaroita. Ideassa on 120 c/c palkeissa. Toimiiko, jos laitan vain 22mm lattialastulevyn? Vai onko se liian pitkä 120 c/c välein?

Se on liian pitkä, sen pitäisi olla cc60 lattiasäteille. Tietenkin se kestäisi muutaman laatikon vaatteita tai niin, mutta en usko, että lattiasäteillä on erityisen miellyttävä luonne, kun ollaan rajalla, mitä se kestää; joko se kestää tai sitten se romahtaa. Lankut joustavat, ja tuntee hieman paremmin, kuinka paljon uskaltaa kuormittaa...

Olen asentanut lattialastulevyä kulkusiltana ullakolle, kanssa cc 1200 kattotuolien välillä. Se kestää hyvin ryömiä ja niille tavaroille, jotka minulla on pitkäaikaissäilytyksessä ullakolla.

Miksi ei ottaa raakapontti, kuten ulkokatolla, höylätty puoli ylöspäin.

Se kestää yleensä hyvin hyppiä päällä kun on cc 1200.

//KoW

injonil sanoi:
Se tulee liian pitkäksi, sen pitäisi olla cc60 lattialastulevylle. Tietenkin se kestäisi muutaman laatikon vaatteita tai niin, mutta en usko, että lattialastulevyllä on erityisen miellyttävä luonne, kun se on rajalla, mitä se kestää; joko se kestää tai romahtaa. Lankut joustavat ja tuntee hieman paremmin, kuinka paljon uskaltaa kuormittaa...
Minulla on sama ajatus lattian asentamisesta vintille ja nyt kun luen, että 1200 on liikaa
ehkä se voisi toimia vintillä, jossa väli on 960, vai mitä?

Muuten siitä tulee paneelilattia....

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.