5 104 lukukertaa ·
2 vastausta
5k lukukertaa
2 vastausta
Lattia palkkien liittäminen
Hei kaikki rakentajat!
Apua kaivataan...
Tarvitsen liittää lattiaa tukipalkkeihin, 220x45, tukimuurin päälle. En halua limittää, koska sivusiirtymää ei tarvita lattialeivän asennuksen yhteydessä.
Tarvitsisin vinkkejä, mikä tekniikka soveltuisi parhaiten tällaiseen liittämiseen, jonka tarvitsen?
Laskningista olen kuullut, mutta olen nähnyt sen vain lautalapuilla tukemassa, miten se suoritetaan parhaiten modernilla tavalla, ehkä naulauslevyillä?
Apua kaivataan...
Tarvitsen liittää lattiaa tukipalkkeihin, 220x45, tukimuurin päälle. En halua limittää, koska sivusiirtymää ei tarvita lattialeivän asennuksen yhteydessä.
Tarvitsisin vinkkejä, mikä tekniikka soveltuisi parhaiten tällaiseen liittämiseen, jonka tarvitsen?
Laskningista olen kuullut, mutta olen nähnyt sen vain lautalapuilla tukemassa, miten se suoritetaan parhaiten modernilla tavalla, ehkä naulauslevyillä?
Kiitos vinkistäsi, mutta sen tyyppinen lattialastulevy, joka minulla on käytettävissä, täytyy jatkaa tukipuiden päälle valmistajan mukaan.andersmc sanoi:
Löysin muuten juuri tämän:
Naulattu liitos puutölkein - TräGuiden
Yksinkertainen menetelmä laajoilla laskelmilla...
Luulen, että aion tehdä heidän kuvauksensa mukaisesti, 1000 mm palat kummallekin puolelle.
Klikkaa tästä vastataksesi