Hei.
Suunnittelen laittavani vähän lisää lattialastulevyjä kylmähulluun.
Se, mihin nyt on jumittunut, on seuraava:
Minkä tyyppistä lastulevyä pitäisi käyttää kylmäullakolla?
Olen löytänyt seuraavan:
https://www.beijerbygg.se/privat/sv...vor/spånskivor/golvspån-en312-p5-p6-kronospan
Puhuin erään myyjän kanssa paikallisessa beijerissäni, ja hän väitti, että kukaan ei osta näitä laittaakseen kylmäullakolleen (hän tarjosi jopa vähän alennusta saadakseen ne pois varastostaan, ehkä myyntikikka).
Joten mietin, mitä kokemuksianne on? Tarvitseeko näitä levyjä käytönluokka 2:lla vai riittääkö "tavalliset"?