Olen laajentamassa taloani ja aion pystyttää seinät tällä viikolla, mutta keskustelemme edelleen siitä, mitä minun pitäisi laittaa sisäseiniin kipsilevyn alle.
Onko tyhmää laittaa lastulevyjä vain siksi, että ne ovat paljon halvempia?
Se varmasti onnistuu lastulevyillä.. Mutta tottakai, jos aiot ripustaa hieman raskaampia tavaroita niin karkeat ruuvit pitävät paremmin OSB:ssä - ja parhaiten vanerissa...
Tämä keskustelu taitaa olla käyty aiemminkin... Purupuu on hyvä, OSB parempi ja vaneri paras. Ne maksavat juuri siinä järjestyksessä. Mielestäni OSB tuntuu hyvältä kompromissilta.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.