Rakennan uutta purunpoistojärjestelmää, olen rakentanut perustan viemäriputkesta 110mm ja liitännöille koneita varten käytän imuletkua Julasta joko 100mm tai 50mm. Liittääkseni 100mm letkun 110mm putken "muhvipuolelle" käytän tiivistettä, joka mahdollistaa pellin sopimisen, ja siihen voin kiinnittää 100mm letkun suoraan tai käyttämällä supistushylsyä liittää 50mm letku. Tämä toimii, koska ilmavirtaus tällä tavalla ei kohtaa vastusta.

Mutta toisessa päässä, jossa minun pitäisi liittää itse purunimuri, minulla on siis viemäriputken "ei-muhvi"-puoli, jolla on siis ulkohalkaisija 110mm, ja siihen minun pitäisi liittää 100mm joustoletkua, mutta minun täytyy liittää se jotenkin ulkopuolelle, joten tarvitsen supistushylsyn ulkohalkaisijalle viemäriputkeen, joka supistaa 100mm:iin, mistä löydän sen? Miten te ratkaisitte tämän?

Jatkokysymys on supistushylsyt/adapterit kaikille koneille. Letkun osalta minulla on vain 100mm tai 50mm, mutta monissa koneissa on monenlaisia eri halkaisijoita, ja harvat tulevat mukanaan adapterilla 100mm/50mm, joten miten voisin liittää nämä letkuihini? En ole löytänyt mitään paikkaa, joka tarjoaisi erilaisia purunpoistoadaptereita, joten olen kiitollinen avusta.

S Skooda sanoi:
[linkki]

[linkki]
Kyllä, ne näyttävät olevan tyypillisesti samanlaisia tuotteita kuin löytyy Jula:sta

M mlkjhr sanoi:
[linkki]

Pitäisi olla jotain sinulle.
Kyllä, se näyttää lupaavalta, mutta ruotsalainen jälleenmyyjä olisi paras...

Hyödynnä tilaisuus ostaa muita tavaroita Axminsteristä, niin adaptereiden toimituskulut eivät ole niin korkeat. Axminsterillä on hyviä tuotteita ja heidän kanssaan on mukava asioida.

M mlkjhr sanoi:
Hyödynnä tilaisuutta ostaa muita juttuja Axminsterista, niin adaptereiden rahti ei tule olemaan niin korkea. Axminsterilla on hyviä tavaroita ja heidän kanssaan on erittäin hyvä asioida.
Kyllä, tilasin vähän kaikenlaista. Heillä oli paljon tavaroita, saattaa olla, että tilaan lisää sieltä :) Kiitos vinkistä!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.