3 914 lukukertaa ·
6 vastausta
4k lukukertaa
6 vastausta
Lastuimurin ilmanvaihtosarjat
Harrastajapuuseppä
· Västmanland
· 214 viestiä
Rakennan uutta purunpoistojärjestelmää, olen rakentanut perustan viemäriputkesta 110mm ja liitännöille koneita varten käytän imuletkua Julasta joko 100mm tai 50mm. Liittääkseni 100mm letkun 110mm putken "muhvipuolelle" käytän tiivistettä, joka mahdollistaa pellin sopimisen, ja siihen voin kiinnittää 100mm letkun suoraan tai käyttämällä supistushylsyä liittää 50mm letku. Tämä toimii, koska ilmavirtaus tällä tavalla ei kohtaa vastusta.
Mutta toisessa päässä, jossa minun pitäisi liittää itse purunimuri, minulla on siis viemäriputken "ei-muhvi"-puoli, jolla on siis ulkohalkaisija 110mm, ja siihen minun pitäisi liittää 100mm joustoletkua, mutta minun täytyy liittää se jotenkin ulkopuolelle, joten tarvitsen supistushylsyn ulkohalkaisijalle viemäriputkeen, joka supistaa 100mm:iin, mistä löydän sen? Miten te ratkaisitte tämän?
Jatkokysymys on supistushylsyt/adapterit kaikille koneille. Letkun osalta minulla on vain 100mm tai 50mm, mutta monissa koneissa on monenlaisia eri halkaisijoita, ja harvat tulevat mukanaan adapterilla 100mm/50mm, joten miten voisin liittää nämä letkuihini? En ole löytänyt mitään paikkaa, joka tarjoaisi erilaisia purunpoistoadaptereita, joten olen kiitollinen avusta.
Mutta toisessa päässä, jossa minun pitäisi liittää itse purunimuri, minulla on siis viemäriputken "ei-muhvi"-puoli, jolla on siis ulkohalkaisija 110mm, ja siihen minun pitäisi liittää 100mm joustoletkua, mutta minun täytyy liittää se jotenkin ulkopuolelle, joten tarvitsen supistushylsyn ulkohalkaisijalle viemäriputkeen, joka supistaa 100mm:iin, mistä löydän sen? Miten te ratkaisitte tämän?
Jatkokysymys on supistushylsyt/adapterit kaikille koneille. Letkun osalta minulla on vain 100mm tai 50mm, mutta monissa koneissa on monenlaisia eri halkaisijoita, ja harvat tulevat mukanaan adapterilla 100mm/50mm, joten miten voisin liittää nämä letkuihini? En ole löytänyt mitään paikkaa, joka tarjoaisi erilaisia purunpoistoadaptereita, joten olen kiitollinen avusta.
Harrastajapuuseppä
· Västmanland
· 214 viestiä
Kyllä, ne näyttävät olevan tyypillisesti samanlaisia tuotteita kuin löytyy Jula:staS Skooda sanoi:
Harrastajapuuseppä
· Västmanland
· 214 viestiä
Harrastajapuuseppä
· Västmanland
· 214 viestiä
Kyllä, tilasin vähän kaikenlaista. Heillä oli paljon tavaroita, saattaa olla, että tilaan lisää sieltäM mlkjhr sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi