On lattian alusta, jonka olemme purkaneet ja laskeneet\katkaisseet palkiston 195 mm:stä 170 mm:iin. Se on kuusi kappaletta koolinkeja (60cc), jotka on laskettu.
Mittasimme molemmilta puolilta koolinkeja ja vedimme merkkausnarulla, asensimme tukikoolingin ja sahasimme pyörösahalla.

Mutta jotkut tulivat kuitenkin sahatuksi jopa 5 mm liikaa tietyissä paikoissa, ja päinvastoin, joten se vaihtelee melko paljon koko alueella.

Onko kellään hyviä vinkkejä kuinka helpoiten tasoittaa kaikki yhtä mukaisiksi (niin hyvin kuin mahdollista)? Voiko täyttää jollain muulla kuin masoniittipaloilla, missä on liikaa sahattu (lue jonkinlainen kova tasoitemassa) ehkä.

Nyt pidin taukoa...olen käyttänyt sähköhöylää, jossa viiva on edelleen näkyvissä ja mitannut niin, että se on tarkka, mutta se on niin monessa paikassa...tuntuu siltä kun olen valmis, olen laskenut koolinkejä 10 cm :)

Hieman tietoa, jatkan masonitpalojen parissa...puolet valmiina nyt. Oikoteitä tuskin on.

Yksi vaihtoehto olisi ollut käyttää pari puristinta ja suoraa lautaa tai muuta vastaavaa, jonka kiinnität kiinni tukena sirkkelille. Helpottaa ehdottomasti. Vähän kuin upotussahaperiaate.

Saavuttaaksesi oikean tason, jossa olet poistanut liikaa, voit naulata kiinni koolaukset lattian koolausten sivuille. Toisin sanoen, jos kyseessä on pidempiä matkoja.

Jos haluaa tasoittaa sen, niin tavallinen plasticpadding toimii enemmän kuin uskoisi.

mandus sanoi:
Jotta pääsisit oikealle tasolle, jossa olet poistanut liikaa, voit naulata koolauksia lattian koolausten sivuille. Eli jos on pidempiä matkoja.
Hyvä ehdotus!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.