1 066 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Laskea kustannukset syöksytorvi
Hei!
Minun täytyy vaihtaa 8 metriä sadevesikourua, koska eräs käsityöläinen (ei ála timpuri) sattui rikkomaan sen. Mutta hän haluaa maksaa siitä sis. vaihdon.
Mitä arvelette, mitä ála timpuri ottaa 8 metrin sadevesikourun vaihtamisesta sis. materiaalit? Älä sisällytä telineitä.
Kuinka monta tuntia suunnilleen?
Olisin iloinen, jos saisin apua, minun on vastattava huomenna.
Minun täytyy vaihtaa 8 metriä sadevesikourua, koska eräs käsityöläinen (ei ála timpuri) sattui rikkomaan sen. Mutta hän haluaa maksaa siitä sis. vaihdon.
Mitä arvelette, mitä ála timpuri ottaa 8 metrin sadevesikourun vaihtamisesta sis. materiaalit? Älä sisällytä telineitä.
Kuinka monta tuntia suunnilleen?
Olisin iloinen, jos saisin apua, minun on vastattava huomenna.
Löysin tämän
https://www.byggahus.se/forum/threads/rimlig-offert-pa-haengraennor-och-stuproer.233366/
Siellä he laskevat 475 kr metriltä, vaikka heillä on paljon suurempi projekti. Onko kohtuullista pyytää 475 kr korvauksena per metri?
https://www.byggahus.se/forum/threads/rimlig-offert-pa-haengraennor-och-stuproer.233366/
Siellä he laskevat 475 kr metriltä, vaikka heillä on paljon suurempi projekti. Onko kohtuullista pyytää 475 kr korvauksena per metri?
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 419 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 419 viestiä
Tulee täysin mahdottomaksi vastata ilman lisätietoja. Se voi olla kaikkea 20 minuutin työstä useisiin tunteihin pahimmassa tapauksessa.
Paras on, jos käsityöläinen varaa työn joltakin, johon hän on tottunut työskentelemään, ja huolehtii laskusta, kun se on valmis.
Paras on, jos käsityöläinen varaa työn joltakin, johon hän on tottunut työskentelemään, ja huolehtii laskusta, kun se on valmis.
Se on helposti saavutettavissa, snickarbodissa. Niitä voi vaihtaa seisten maalarinpallilla.Rickard.ag sanoi:
Haluaisin mielelläni, että oma snickare tekisi sen, mutta hän on toisella paikkakunnalla eikä voi laskea sitä juuri nyt.
Klikkaa tästä vastataksesi