3 144 lukukertaa ·
17 vastausta
3k lukukertaa
17 vastausta
laskea kulma räystäspellistä
En tiedä oikein mihin laittaisin kysymykseni, mutta ajattelin, että se liittyy hieman rakennustekniikkaan.
Olen rakentanut talon robottiruohonleikkurilleni, nyt täytyy kiinnittää räystäskourut ja syöksytorvet.
Mutta en tiedä, miten saisin kulman räystään laudoitukseen.
Onko täällä joku tavallisenjärkevä, joka voisi auttaa minua laskemaan sen.
Jos kaikki on oikein, katon kulma on toivottavasti 30 astetta, en ole täysin varma.
En tiedä ollenkaan, miten saisin selville, minkä kulman ränninpidikkeiden pitäisi olla, jotta se olisi oikein.
Olen rakentanut talon robottiruohonleikkurilleni, nyt täytyy kiinnittää räystäskourut ja syöksytorvet.
Mutta en tiedä, miten saisin kulman räystään laudoitukseen.
Onko täällä joku tavallisenjärkevä, joka voisi auttaa minua laskemaan sen.
Jos kaikki on oikein, katon kulma on toivottavasti 30 astetta, en ole täysin varma.
En tiedä ollenkaan, miten saisin selville, minkä kulman ränninpidikkeiden pitäisi olla, jotta se olisi oikein.
surris
Rakennusveteraani
· Sverige
· 1 692 viestiä
surris
Rakennusveteraani
- Sverige
- 1 692 viestiä
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 viestiä
Remontoija
· Kalmar län
· 2 600 viestiä
Aseta vesivaaka räystäslautaan ja piirrä vaakasuora ja pystysuora viiva. Saat suorakulmaisen kolmion, jossa osa räystäslaudan reunasta muodostaa hypotenuusan. Mittaa piirtämäsi kaksi sivua ja laske kattokulma arctan(pystysivu jaettuna vaakasivulla).
Jäsen
· Västra Götaland
· 2 575 viestiä
Tämä rakennusprojekti on edistyneempi kuin olin tajunnut.
Onko asiakas, joka on muuttanut mieltään, vai onko suunnittelija, joka ei tiedä mitä pitäisi asentaa? Näin se on joskus talonrakennuksissa, mutta käsityöläisenä sitä vähän ärsyttää, kun he eivät voi päättää tai tiedä asioista... toivottavasti sinä työskentelet tuntityönä...L luckmålare sanoi:
😂
Muuten hienoa! 👍
Hahah… Ne se on täysin minä itse, valitettavasti ei ole ketään syytettäväksi😂😉T Testarn sanoi:Onko asiakas se, joka on muuttanut mieltään, vai onko projektisuunnittelija se, joka ei tiedä mitä pitäisi tulla tehtyä? Tämä on usein talonrakennuksen parissa, mutta käsityöläisenä se on vähän turhauttavaa, etteivät he voi päättää tai hallita asioita... toivon, että työskentelet juoksevalla laskutuksella...
😂
Muuten hienoa! 👍
Joten vain aloittaa uudestaan, katsotaan koska taas otetaan talo työn alle. On kylmä seistä autotallissa ja puuhata sen parissa.
Onhan kaikilla talonrakentajilla lattialämmitys ja pitkäpurkki apuna lämmön ylläpitämiseksi😉😂L luckmålare sanoi: