Minulla on suihkutila, johon ajattelin laittaa lasioven. Tarvitaan kuitenkin enemmän täytettä lasioven molemmille puolille. Ajatukseni oli laittaa rivi lasitiiliä kummallekin puolelle. Kuinka vakaa tästä oikein tulee? Tarvitaanko yläkannattimia, jotka pitävät rakenteen yhdessä? Mikä materiaali siinä tapauksessa?
Miten voi kiinnittää kiskot oveen lasitiiliin?
Onko kenelläkään kokemusta, kuinka tämä tehdään/tulisi tehdä?
 
Sain vähän neuvoja tästä muualta. Lasitiilet tulee asentaa viimeiseksi. Eli ensin tehdään työ tilan kosteuseristämiseksi, laatoitetaan ja saumataan. Lähteeni mukaan liimaus on vakainta. On olemassa eräänlaiset muovikiskot, joita käytetään seinän ja lasitiilen sekä lasitiilen ja lasitiilen välillä. Ylärakennetta ei tarvittu vahvistamaan rakennetta, vaan se riittäisi. Mahdollisesti voi liimata ylärakenteen alumiinista, puusta tai muusta kosteutta kestävästä materiaalista. Lopuksi saumataan tietenkin.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.