Sain vähän neuvoja tästä muualta. Lasitiilet tulee asentaa viimeiseksi. Eli ensin tehdään työ tilan kosteuseristämiseksi, laatoitetaan ja saumataan. Lähteeni mukaan liimaus on vakainta. On olemassa eräänlaiset muovikiskot, joita käytetään seinän ja lasitiilen sekä lasitiilen ja lasitiilen välillä. Ylärakennetta ei tarvittu vahvistamaan rakennetta, vaan se riittäisi. Mahdollisesti voi liimata ylärakenteen alumiinista, puusta tai muusta kosteutta kestävästä materiaalista. Lopuksi saumataan tietenkin.