Olen nähnyt asiakkaalla lasierottimia, jotka eivät tarvitse kiinnitystä mihinkään, koska lasilevyt seisovat eräänlaisina painavina "jalkoina". Todella käytännöllinen mobiiliratkaisu! Liitän mukaan valokuvan. Aiempi ostaja asiakkaalla on lopettanut, joten he eivät tiedä mistä se ostettiin.... Olen katsonut useilla sivustoilla, mutta en ole löytänyt. Tunnistaako joku tämän "seinän"?? Mistä saan sen??? Olisin todella kiitollinen vastauksesta.
Michael

• Lasiväliseinä, jossa on raidoituksia ja raskaat jalustat, seisoo portaattomasti laattaa vasten sisätilassa.
Näyttää todella hullulta. Täytyy olla yksi heikoimmista ratkaisuista, mitä olen nähnyt :)
Ymmärrän hyvin, miksi he ovat teipanneet yläreunat yhteen. Täytyy yrittää antaa noille levyille kaiken mahdollisen ylimääräisen tuen :)

• Tykkään
1
  • Laddar…
Kiitos Tobias mielipiteistäsi. Kuitenkin se ei ole hopeateippiä, vaan koriste itse lasissa. Rakenne on erittäin vakaa, tuskin liikkuu (täytyy todella vetää "jalkoja" siirtääkseen koko rakenteen ja se on mahdoton kaataa!) olen testannut sen. Tietääkö joku kuka myy tätä?!?

M Michael_P sanoi:
Kiitos Tobias mielipiteistäsi. Kuitenkin se ei ole hopeateippiä, vaan koriste itse lasissa. Rakenne on erittäin vakaa, tuskin siirrettävissä (täytyy vetää kunnolla "jaloista", jotta se liikkuu, ja on mahdotonta kaataa!) olen testannut sen.
Tietääkö joku, kuka myy tätä?!?
lasilevyt on teipattu hopeateipillä keskeltä ylhäältä

• Tykkään
1
  • Laddar…
Jalka voi hyvinkin olla erittäin raskas. Ja niin kauan kuin yrität liikuttaa koko kokonaisuutta alareunassa, se on varmasti tarpeeksi vakaa. Mutta jos alat painaa hieman tuota lasilevyä yläreunassa, joko koko kaatuu, tai lasilevy murtuu kiinnityksessä jalkaan. Siellä se suurin momentti syntyy.

Kuten sanottu, se on hopeateippiä näiden kahden lasiosan välillä, joihin viittasin.

Jos siitä pitää tulla vahva ratkaisu, lasi tarvitsisi "tukikehikon" teräksestä suojatakseen lasia taivutusmomentilta ja korkeilta taajuuksilta (kovien pintojen iskut), ja jalat (jotka näen, että niissä on esiporatut reiät) pitäisi kiinnittää maahan.

Se on varmasti vaikea läpäistä CE-merkintää, eikä sitä myydä EU:ssa, ellei se ole poikkeuksellisen vahvaa lasia... Arvaisin näin kuvasta päätellen.

Justus on hyvä laskemaan. Hän voi varmasti selittää sinulle hyvin, miksi tuo ratkaisu on herkkä :)

Hopeateippi ylhäällä on vain siksi, että levyt seisoisivat "täysin suorassa" ilman pientä kallistusta toisiinsa nähden. Se on painavaa 6 mm lasia, ja ne seisovat tukevilla jaloilla, joissa on kumitiivisteet uraan. Näytti erittäin vakaalta.

• Tykkään
tobbbias
  • Laddar…
Kiitos kaikille näkemyksistä! Aion keskustella näistä toimittajan kanssa mahdollisuudesta kehystää lasit, kuten täällä ehdotettiin! Mielestäni liikkuvuus ja tarpeettomuus tehdä muutoksia ympäristöön on suuri etu. Työtiloja voi jakaa vapaasti ja helposti. Kunpa vain löytäisin tämän Toimittajan .....

• Tykkään
tobbbias
  • Laddar…
Tarkista lasimestarilta. Heillä on luetteloita erilaisista (kalleista) kiinnikkeistä. Olen vakuuttunut, että nuo jalat ovat jossain kiinnikesarjassa. Itse lasit voit tilata lasimestarilta. Karkaistu laminoitu lasi on yllättävän edullista, mutta kiinnikkeet....

Jos saan arvata, lasin voi ostaa alle 1000 kruunulla, mutta jalka voi maksaa ehkä 5000.

Kiitos jälleen kerran kaikille mielipiteistä ja neuvoista! Aion nyt ottaa yhteyttä glasmästareen
Parhain terveisin kaikille
Michael

Onko tekstinsyöttökorjain ollut asialla otsikossa? Glass-vägs-avskiljare ei oikein kerro, mistä ketjussa on kyse ;)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.