Hei,

Haluan saada luonnonvaloa sisälle asettamalla kapean lasin seinään lattiasta kattoon.

Minkälaista lasia pitäisi käyttää?
lamelli/karkaistu vai riittääkö tavallinen lasi?

Pitäisikö olla kaksinkertainen lasi äänen vuoksi?

Mikä lasin paksuus on sopiva?

Toimiiko, jos asetan lasin urassa, jonka jyrsän salinkiin, vai täytyykö jostain syystä rakentaa "oikea" ikkunakehys?

Terveisin
///J-backen
 
Tiedän joitakin, jotka ovat tehneet vastaavaa ja aion tehdä sen myös itse.

Joten itse kiinnityksen voit tehdä haluamallasi tavalla, mutta muista, että lasi on "kuollut" materiaali ja puu "elävä," joten sinun on jätettävä tilaa sisäiselle liikkumiselle lasin ja puun välillä.

Yksinkertainen lasi riittää, myös äänen eristykseen. Voit käyttää normaalia lasia, mutta suosittelen karkaisua, jotta se kestää pienet iskut.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.