Tiedän joitakin, jotka ovat tehneet vastaavaa ja aion tehdä sen myös itse.
Joten itse kiinnityksen voit tehdä haluamallasi tavalla, mutta muista, että lasi on "kuollut" materiaali ja puu "elävä," joten sinun on jätettävä tilaa sisäiselle liikkumiselle lasin ja puun välillä.
Yksinkertainen lasi riittää, myös äänen eristykseen. Voit käyttää normaalia lasia, mutta suosittelen karkaisua, jotta se kestää pienet iskut.