Laitoin 60 neliömetriä Berg & Berg viikonlopun aikana, Tammi Lakka Ristikko. Hyvä istuvuus ja helppo asentaa. Vain yksi vahingoittunut lauta 25 paketista (Sulka oli rikkoutunut, voisi olla kuljetusvaurio).

Aikaisemmin B&B on ollut vaivalloinen asentaa minun kirvesmiesteni mukaan, mutta laatu on parantunut huomattavasti viime aikoina. Muun muassa ponttirakenne on kuulemma muutettu.

Kirvesmiehet sanoivat myös minulle, että varoisin oksia, joskus ne voivat olla unohtaneet kittauksen ja lakkauksen. Minulla on itse asiassa sellainen oksa, mutta kirvesmiesten mukaan pitäisi voida lähettää B&B:lle ja korjauttaa tällaiset virheet.

Ehkä edellyttää, että asuu heidän lähellään (Kallinge, Ronneby, Blekinge) - mitäpä tiedän.

Tuloksena on täysin upea. Kaunis, suhteellisen tumma lakattu tammi parketti.

//MK
 
Olen kuullut, että oksanrei'ille tulisi maalata sellakilla ennen tavallista maalausta/lakkausta, jotta oksanreiät eivät vapauttaisi pihkaa, joka muuttuu keltaisiksi tahroiksi. Ymmärrykseni mukaan tämä koskee kaikkia puulajeja, myös mäntyisiä ovenkarmeja.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.