ajattelin laittaa huopaa parvekkeen lattialle, sitten päälle terassilautoja, minkälaista huopaa minun pitäisi käyttää ja miten kiinnitän sen, kun lattia on betonia? tällä hetkellä ei ole kattoa eikä mahdollisuutta siihen, ongelmana on, että vesi vuotaa autotalliin betonin halkeamien kautta. jotka ovat parvekkeen alla,

?? ei kukaan tiedä?

Kuulostaa siltä, että katto on melkein tasainen, silloin olisin laittanut täysin hitsatun kumikankaan tyyppiä http://www.takcentrum.se/00141/00150/, joka olisi mielestäni paras.

Minulla itselläni on tämä, ja siitä tulee täysin tiivis pitkäikäisyydellä (niin minulle luvattiin).
Kangas hitsataan yhteen saumoissa kuumailmapistoolilla ja maksaa noin 350/m2 (työ mukaan lukien) etuna on, että sen saa tiivistettyä nurkkiin, kulmiin jne.
Voit myös laittaa soraa, laattoja tai mitä nyt haluatkaan muuta kuin trallia.

kiitos, katson sitä, jos haluan asentaa sen itse, mitä kangas sitten maksaa?

Ei aavistustakaan, mitä materiaalin hinta on, mutta en olisi asentanut sitä itse. On tärkeää, että siitä tulee tiivis, ja kuumailmahitsaaminen saumojen kohdalla vaatii hieman rutiinia.

Olen nähnyt, että toiset ovat ostaneet kokonaisia kankaita (Trelleborgista?), jotka levitetään ilman hitsausta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.