3 770 lukukertaa ·
2 vastausta
4k lukukertaa
2 vastausta
Laattojen asentaminen muovimaton päälle? (Keittiö)
Olen muuttanut -98 rakennettuun asuntoon, jossa on hirveä muovimatto keittiössä. Tiedättehän ne, jotka näyttävät rumilta ja tahratuilta, olipa ne tahraisia tai eivät. (Luulen että se vaikuttaa hormoneihin, koska vaimo on aina vihainen sen takia)
No kuitenkin, se on ohut matto, ja se on kiinni betonissa.
Haluaisin laittaa klinkkeriä keittiöön, koska matto on kiinni, voinko laittaa klinkkerin sen päälle? Kuinka kauan työ + kuivumisaika vie, jos tekee näin? Joku sanoi, että kestää 2 viikkoa laastin kiinnittyä mattoon ennen kuin voi kävellä lattialla, onko näin?
Se on tavallinen standardikeittiö, siellä on astianpesukone, mutta ei vesiliitäntää jääkaapille tai lattialämmitystä tai sellaista.
Kiitollinen vastauksista/vinkeistä
No kuitenkin, se on ohut matto, ja se on kiinni betonissa.
Haluaisin laittaa klinkkeriä keittiöön, koska matto on kiinni, voinko laittaa klinkkerin sen päälle? Kuinka kauan työ + kuivumisaika vie, jos tekee näin? Joku sanoi, että kestää 2 viikkoa laastin kiinnittyä mattoon ennen kuin voi kävellä lattialla, onko näin?
Se on tavallinen standardikeittiö, siellä on astianpesukone, mutta ei vesiliitäntää jääkaapille tai lattialämmitystä tai sellaista.
Jos klinkkeri pystyy kiinnittymään mattoon, niin sen pitäisi toimia. Se ei tule olemaan yhtään tiiviimpi kuin nyt (matto vs matto + klinkkeri). Matto voi jopa toimia jonkinlaisena kosteussuojana klinkkerin yläpuolella olevalle vuodolle. Jos se on hyväksytty vai ei, ei liene merkitystä, koska kyseessä ei ole märkätila (sen sääntöineen).K KriZomb sanoi:Olen muuttanut -98 rakennettuun asuntoon, jossa on inhottava muovimatto keittiössä. Te tiedätte ne, jotka näyttävät rumilta ja tahraisilta, oli tahroja tai ei. (Luulen, että se aiheuttaa hormonihäiriöitä, koska vaimo on aina vihainen siitä)
Noh, se on ohut matto, kiinnitetty betoniin.
Haluan laittaa klinkkeriä keittiöön, koska matto on kiinteä, voinko laittaa klinkkeriä sen päälle? Kuinka kauan itse työ + kuivumisaika kestää, jos tekee niin? Joku sanoi, että kestää 2 viikkoa, jotta laasti kiinnittyy mattoon ennen kuin voi kävellä lattialla, onko se niin?
Se on tavallinen keittiö, siellä on astianpesukone, mutta ei vesijohtoja jääkaapin tai lattialämmityksen tai sellaisen kanssa.
Klikkaa tästä vastataksesi