11 986 lukukertaa ·
9 vastausta
12k lukukertaa
9 vastausta
Laasti ?
Matala-alkaliset.
Jos käytät maxitin tuotteita, pohjusta Serpo 105:llä, vitgrund:lla, ja rappaa sitten Serpo 131:llä, Ytongputs C:llä.
Vaihtoehtoisesti voit rapata Serpo 138:lla, tunnputsbruk:lla. Riippuu vähän epätasaisuuksista ja muusta. Tärkeintä on kuitenkin käyttää matala-alkalisia tuotteita etringiittimuodostuksen estämiseksi.
edit: pahoittelen kirjoitusvirhettä
Jos käytät maxitin tuotteita, pohjusta Serpo 105:llä, vitgrund:lla, ja rappaa sitten Serpo 131:llä, Ytongputs C:llä.
Vaihtoehtoisesti voit rapata Serpo 138:lla, tunnputsbruk:lla. Riippuu vähän epätasaisuuksista ja muusta. Tärkeintä on kuitenkin käyttää matala-alkalisia tuotteita etringiittimuodostuksen estämiseksi.
edit: pahoittelen kirjoitusvirhettä
Onko Byggmax Putsbruk C matala-alkalinen luuletko?
Minulla on jäljellä sto rappausta, jota olen käyttänyt talon sisäseiniin, se on matala-alkalinen. Mietin, voisiko käyttää Byggmax putsbruk C:ta ja sitten tätä päällimmäiseksi autotallin sisäseiniin, toimisiko se?
Minulla on jäljellä sto rappausta, jota olen käyttänyt talon sisäseiniin, se on matala-alkalinen. Mietin, voisiko käyttää Byggmax putsbruk C:ta ja sitten tätä päällimmäiseksi autotallin sisäseiniin, toimisiko se?
Vähän alkalinen laasti on erikoistuote, joten se lukee säkissä, jos se on sellaista. En usko, että heidän tavallinen Putsbruk C on sitä.Draven sanoi:
Miten tarkoitat, ensin tavallinen Putsbruk C ja sitten vähän alkalinen päälle? Ei ei, vähän alkalinen täytyy olla ytongen pinnalla, mutta luulen, että niin kauan kuin vähän alkalinen on suoraan ytongin päällä, voi laittaa tavallista laastia sen päälle. Mutta en ole tästä täysin varma. Tarkista valmistajalta, jos kukaan muu ei tiedä varmasti täällä.
Aja alusta loppuun matala-alkalisella.
Teoriassa voisi käyttää alkalisella pinnassa, mutta pieninkin kosteusläpäisy voi osoittaa, että alkalisella käyttö oli huono päätös. Mahdolliset takuut raukeavat, jos käytät alkalista matala-alkalisen kanssa.
Byggmax Putsbruk C ei ole matala-alkalinen.
Teoriassa voisi käyttää alkalisella pinnassa, mutta pieninkin kosteusläpäisy voi osoittaa, että alkalisella käyttö oli huono päätös. Mahdolliset takuut raukeavat, jos käytät alkalista matala-alkalisen kanssa.
Byggmax Putsbruk C ei ole matala-alkalinen.
Täytyykö käyttää pohjamaalia Serpo 105, vitgrund, ennen kuin käytät Sepro138, ohutrappauslaastia? Seinät (myös autotallissa) on rapattu jo kauan sitten, mutta nyt rappaus on alkanut irrota eri paikoista, joten harkitsen uuden rappauskierroksen tekemistä.
En ole käyttänyt Serpo 138:aa, mutta jos se on samanlainen kuin muut ohutrappaussysteemit, yleensä pohjustetaan kevybetoni ja sen jälkeen levitetään liimalaasti kahdessa kerroksessa, ensimmäiseen kerrokseen laitetaan lasikuituverkko. Toinen kerros filttataan tai harjataan ennen pintarappausta tai maalausta.A anra sanoi:
Ei ole sama/samanlainen. Todella vanha ketju...C Crille Danielsson sanoi:En ole käyttänyt Serpo 138, mutta jos se on samanlainen kuin muut ohutrappausjärjestelmät, yleensä pohjustetaan kevytbetoni ja sitten levitetään tartuntalaasti kahdessa kerroksessa, ensimmäiseen kerrokseen upotetaan lasikuituverkko. Toinen kerros silitetään tai harjataan ennen pinnoitetta tai maalia
Klikkaa tästä vastataksesi