1 322 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Laasti vahingoittunut pakkasella?
Muurasin seinän weber leca isoblockilla eilen lämpötilassa noin 6 plusastetta ja auringonvalossa.
Myöhään yöllä lämpötila laski valitettavasti noin 2 pakkasasteeseen.
Talvitoimenpiteitä ei valitettavasti oltu tehty eikä pakkassuoja-ainetta oltu käytetty.
Onko laasti voinut selviytyä vai onko se vain purettava ja aloitettava alusta?
Myöhään yöllä lämpötila laski valitettavasti noin 2 pakkasasteeseen.
Talvitoimenpiteitä ei valitettavasti oltu tehty eikä pakkassuoja-ainetta oltu käytetty.
Onko laasti voinut selviytyä vai onko se vain purettava ja aloitettava alusta?
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 8 590 viestiä
Nyt kyseessä on huomattavasti pienempi määrä kuin valussa, mutta valussa sanotaan yleensä, että se selviää muutaman tunnin yksittäisistä miinusasteista: Laasti sitoo itseään ja on hieman korkeampi lämpötila ympäristöön verrattuna prosessin aikana.P plan-g sanoi:Muurasin seinän weber leca isoblockista eilen lämpötilassa noin 6 plusastetta ja auringonvalossa.
Yön aikana lämpötila putosi valitettavasti noin 2 miinusasteeseen.
Talvitoimenpiteitä ei valitettavasti ollut tehty, eikä mitään pakkassuoja-ainetta oltu käytetty.
Voiko laasti olla selvinnyt vai onko vain parasta purkaa ja aloittaa alusta?
Parasta olisi, jos sinulla on joku sauma, johon voit koputtaa ja nähdä, onko se muuttunut hauraaksi?
Kiitos.klaskarlsson sanoi:
Nytähän on huomattavasti vähemmän kuin valussa, mutta valuun liittyen sanotaan yleensä, että se selviää muutamalla tunnilla yksittäisissä pakkasasteissa: Laasti polttaa itsensä ja on hieman korkeampi lämpötilaltaan kuin ympäristö sillä hetkellä
Paras on varmaan, jos sinulla on joku sauma, johon voit koputtaa ja nähdä, onko siitä tullut hauras?
Aion koputtaa johonkin saumakohtaan ja testata. Jos ne tuntuvat vakaalta eikä haurailta, niin pitäisi olla rauhallista?
Nyt olen peittänyt pressulla ja laittanut lämmittimen päälle.
Klikkaa tästä vastataksesi