3 341 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Kysymys koskien betoniseinän parruja
Aion asentaa vaakasuorat seinäpaneelit asuntoon. Minun täytyy ensin asentaa koolaukset, koska seinä on betonista, se on sisäseinä. Kysymykseni on, tarvitseeko minun laittaa jotain koolausten ja seinän väliin?
Ja minkä kokoiset koolaukset minun pitäisi käyttää?
Ja minkä kokoiset koolaukset minun pitäisi käyttää?
Ei, et tarvitse niin kauan kuin työskentelemme sisäseinällä. Koko riippuu useista tekijöistä, kuten äänieristyksestä ym. Käytän yleensä 45x70 teräslistan kanssa sekä ylhäällä että alhaalla. C-C 600 tai lyhyempi riippuen paneelin paksuudesta.G Jolles sanoi:
Kiitos vastauksista.
Toimisiko käyttää 28X70 reglar?
Emme ole ajatelleet laittaa mitään muuta kuin panelen.
Miten kiinnitetään reglar seinään parhaiten?
Toimisiko käyttää 28X70 reglar?
Emme ole ajatelleet laittaa mitään muuta kuin panelen.
Miten kiinnitetään reglar seinään parhaiten?
28x70 toimisi mielestäni erinomaisesti. Varmista vain, että käytät niin lyhyitä ruuveja, että ne juuri ja juuri pohjaavat lautaan. Et halua niiden menevän betoniseinään, sillä silloin ne eivät todennäköisesti mene perille asti, ja et halua liian lyhyitä, koska silloin ne kiinnittyvät huonosti. Sopivan pituus on siis paras.
Kiinnitä tukipuut seinään plugilla. Poraa reiät poravasaralla, käytä plugia ja kiinnitä tukipuu ruuvilla.
Kiinnitä tukipuut seinään plugilla. Poraa reiät poravasaralla, käytä plugia ja kiinnitä tukipuu ruuvilla.
Lainaan tätä ketjua...
Miten on säännön kanssa, joka lepää suoraan betonilattiaa vasten, voiko väliin laittaa vähän tuulensuojalevyä, niin sitten on rauhallista? Sääntö pitää kiinnittää rinnakkaiseen pystysuoraan sääntöön, mutta sen on oltava lattiaan asti, joka sattuu olemaan betonia.
Miten on säännön kanssa, joka lepää suoraan betonilattiaa vasten, voiko väliin laittaa vähän tuulensuojalevyä, niin sitten on rauhallista? Sääntö pitää kiinnittää rinnakkaiseen pystysuoraan sääntöön, mutta sen on oltava lattiaan asti, joka sattuu olemaan betonia.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Fråga angående takpapp på friggebod
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Fråga angående Nibe frånluftsvärmepump f730 & luftvärmepump
Värmepumpar -
Rakentaa komero (kysymys peitelevyistä ja rimoista)
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Fråga angående fukt i krypgrund - tack
Hustillverkare -
Fråga angående fukt i krypgrund.
Hustillverkare