1 385 lukukertaa ·
7 vastausta
1k lukukertaa
7 vastausta
Kysymys kellarin seinästä
Hylsyissä on luultavasti jäljellä bistål, joka on kulkenut valumuotin läpi. Tankojen tehtävänä oli pitää muottia koossa itse valun aikana. Olen nähnyt vain sileitä bistål, mutta ehkä oli olemassa kierretty versio hylsyn muotoilun vuoksi.O Oskaris sanoi:
Katselin kuvia uudelleen ja aloin epäillä oletustani. En oikein ymmärrä itse seinärakennetta.S Spikrätaren sanoi:
olisi hauskaa, jos joku tietäisi...
??? Jousi. Voiko olla niin, että ulkoseinän pinnoituksen pitäisi pystyä liikkumaan? Miten se kiinnitettiin alussa työtäsi? Mistä seinä koostuu, johon jouset ovat kiinnitetty, vai onko joku konsoli, johon se on kiinnitetty, ja konsoli puolestaan kiinnitetty seinään? Voit leikata 150x150 mm palan ja nostaa ulos, laittaa takaisin sitten.
Ne näyttävät olevan valettu betoniin, ajattelin katkaista ne ja sitten kipsata tai rakentaa seinän uudelleen, mutta nyt en ole varma, kannattavatko ne jotakin toisella puolella, joka tosin on maan alla, joten mikään ei pitäisi sortua😅J jonaserik sanoi:??? Jousi. Voisiko olla niin, että ulkoverhous täytyisi pystyä liikkumaan. Miten se oli kiinnitetty alun perin työssäsi. Mistä seinä koostuu, mihin jouset on kiinnitetty, tai onko se jokin konsoli, johon se on kiinnitetty, ja konsoli puolestaan kiinnitettynä seinään. Sinun on leikattava 150x150 mm:n pala ja nostettava se pois, vain.
Alun perin siellä oli verhous, luulen että masoniitista, sekä pystysuorat palkit, jotka oli kiinnitetty puoliksi valetuihin vaakasuoriin palkkeihin.O Oskaris sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi