Hei!
Olen muuttanut vuonna 1951 rakennettuun rivitaloon, joka on kaksikerroksinen kellarilla. Olen avannut liukuoven kahden huoneen välistä ensimmäisessä kerroksessa (merkitty vaaleanpunaisella). En ole varma, onko siinä aina ollut liukuovi, mutta ovi on siinä aina ollut. Koko aukko on nyt noin 160 cm leveä ja avasimme sitten vielä 20 cm oven yläpuolelta. Rakentaja sanoi, että se ei ole kantava seinä. Haluaisin varmistaa tämän myös tässä foorumissa. Katso kuvat.