Olen juuri aloittanut suuremman kellarin remontin ja olen purkanut sekä seiniä että nyt myös kipsikattoa. Hämmästyin, kun isoja (puhumme selvästi nyrkkiä suuremmista) ja pirun paljon betonia putosi alas, kun revin alas yhden kipsilevyistä. Kellariin, taloon joka on rakennettu -67, on aiemmin rakennettu "laatikko" kattossa kulkevien viemäriputkien peittämiseksi. Kun uutta kaivoa on porattu, ei ole otettu ylös niitä roskia, jotka ovat pudonneet alas sisäkattoon. Voin lisäksi nähdä lattialämmityksen eristeen (?). Vai mitä tuo sininen styroksi on, joka siellä on? Onko se vain ylijäänyttä roskaa, joka on työnnetty alas?
Mitä hittoa minun pitäisi tehdä? Kylpyhuone tehtiin uusiksi 2008 täällä aiemmin asuneiden toimesta, eli 10-vuotinen kuluttajansuojalaki on vanhentunut.
Optimistinen puoleni sanoo: Ei hätää niin kauan kuin kylpyhuoneen, kaivon ja muun putket ovat ehjiä. Tämän voimme jälleen rakentaa uudelleen, koska se on vain kosmeettinen.
Pessimistinen puoleni sanoo: Voi helvetti! Voin joutua repimään kylpyhuoneen auki ja valamaan uuden yms.
Mitä foorumin jäsenet sanovat? Tätä en nähnyt tulevan.