Moi
Olen kyllästynyt siihen, ettei ikinä ole oikeanlaisia ruuveja kotona, kun jotain tarvitsee tehdä. Haluan ostaa itselleni perustarjonnan, joka riittää useimpiin kotona tarvittaviin asioihin. Sekä sisällä että ulkona.
Mikä on paras tapa rakentaa perusta? Ostaa iso laatikko/box sekalaisten ruuvien kanssa vai ostaa useita yksittäisiä ruuvipakkauksia. Tämän toisen vaihtoehdon kanssa tarvitaan varmaankin jonkinlainen säilytys, jotta asiat eivät katoa.
Kuinka suuri ero eri merkkien välillä on? Hinnat vaihtelevat aikalailla, kun katsoo ympärilleen. Maksan mielelläni hieman ekstraa laadusta.
Onko sinulla ehdotuksia tai vinkkejä, miten tämän parhaiten ratkaisi?
Minun piti käydä EssVessä EssBoxilla ja ostaa ruuveja sisältäviä laatikoita, joita saattaa tarvita. Ehdottomasti oikea tapa. Helppo täyttää. Vaihda ja lopulta päädyt aina tarvitsemaan lisää laatikoita ja paljon ekstraa!
Tiedättekö, onko mikään verkkokauppa, joka myy Essboxia hyvään hintaan. Ei ole Bauhaus tai XL Bygg lähelläni. Yleensä on halvempaa verkossa, jos rakennustavaratalot eivät pidä mitään kampanjaa.
verktygsgurun sanoi:
Biltemalla on edullisia ruuvisarjoja myös. Löytyy sekä ulko- että sisäkäyttöön. [linkki] En ole löytänyt mitään vikaa bilteman ruuveista muuten.
Vältän yleensä Biltemaa, koska olen saanut joitakin huonoja kokemuksia sieltä ostetuista tavaroista. Mutta ehkä heidän ruuvit toimivat...
Yritän välttää Biltemaa, koska olen saanut pettymyksiä joistakin tuotteista, jotka olen ostanut sieltä. Mutta heidän ruuvinsa ehkä toimii.....
Kyllä, se vaihtelee. Ja valitettavasti myös heidän hankintakanavansa vaihtelevat vuosien mittaan. Joten ruuvi, joka pari vuotta sitten oli todella hyvä ja todellinen löytö, voi olla tänään huono.
Se on (yksi) ongelmistaan, kun tuotteet brändätään uudestaan uudella merkillä, tässä tapauksessa Biltema. Laatikossa lukee vain Biltema, eikä sinulla ole aavistustakaan, tuleeko sisältö tällä kertaa Unkarista, Kiinasta vai Bangladeshista...
Minulla on huono kokemus Bilteman ankkuriruuvista, jotka pystyi kiertämään irti ruuvinvääntimellä todella helposti.
Luovuin ruuveista Gunnebosin ankkurinaulauksen hyväksi, sillä olihan ne kuitenkin tarkoitettu kattoristikoihin.
Bilteman tavallinen sinkitty lankanaula 60 mm oli myös pettymys. Se oli liian pehmeä, ja sitä oli tuskin mahdollista naulata sisään ilman, että se taipui. Pintoksen halpanaula, jota olin ennen käyttänyt tuhansittain, oli paljon parempi.
Sitten on useita BT:n tuotteita, jotka toimivat minulle hyvin.
Heidän kiinnitysruuvisarja eri mitoilla on toiminut hienosti ja olen iloinen, että ostin sellaisen, joka harvoin jättää minut ilman ruuveja, kun tällainen ruuvi riittää.
Olen myös käyttänyt heidän ikkunapelti-ruuvejaan ilman mitään huomautettavaa, paitsi että ne olivat naurettavan halpoja verrattuna kilpailijoihin.
Olen varmaan käyttänyt muitakin BT:n ruuveja, esimerkiksi lastulevyruuveja, joista en ole löytänyt mitään vikaa.
Summa summarum, olen vähän ristiriitainen ja epäilen melko paljon BT:n ruuveja ja nauloja, kun kyse on elintärkeistä kantavista rakenteista. Muuten olen melko avoin ainakin kokeilemaan.
Mielestäni se kuulostaa siltä, että vanha essve-laatikko on se, mitä TS tarvitsee. Se metallinen, täynnä ruuveja. Sellaisen ostin itse, kun olin samassa tilanteessa ja olen erittäin tyytyväinen. Mutta kysymys on, voiko niitä löytää enää mistään. Bauhausilla oli niitä muutama hetki sitten, mutta näyttää siltä, että ne on korvattu uusilla ess-boxeilla. Mutta sitten ei saa ruuvalajitelmaa.
Ennen kuin ostin essven metallilaatikon, minulla oli lajitelmasalkku Julasta. Mutta se lensi ulos sen jälkeen, kun sain vedettyä rikki useita ruuveja saman projektin aikana (ensimmäinen, johon käytin sitä). Vaikka ostaisi hyviä ruuveja, mielestäni ne maksavat niin vähän projektissa, että ei kannata olla siinä tilanteessa, että ruuvi repeää väärässä paikassa. Se voi pilata koko projektin. Olen erittäin tyytyväinen essven ruuveihin. Olen kuullut niistä enimmäkseen hyvää muiltakin. Olen kuitenkin kuullut kritiikkiä siitä, jos niitä käytetään tiivisteen kanssa. Terät, joiden pitäisi muotoilla ruuvinreikä, voivat kuulemma repiä tiivisteen rikki. En ole käyttänyt paljon tiivisteitä itse, mutta ne kerrat, kun olen käyttänyt tiivisteitä, eivät ole aiheuttaneet minulle ongelmia.
Mielestäni se kuulostaa siltä, että vanha essve-laatikko on mitä TS tarvitsee. Se metallinen, täynnä ruuveja. Ostin sellaisen itse, kun olin samassa tilanteessa ja olen erittäin tyytyväinen. Mutta kysymys on, voiko niitä vielä löytyä jostain. Bauhausissa oli niitä jokin aika sitten, mutta näyttäisi siltä, että ne on korvattu uudella ess-boxilla. Mutta sitten ei saa ruuvalajitelmaa.
Aika varmaa, että vanhoja metallilaatikoita ei enää myydä Essven toimesta.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.