12 169 lukukertaa ·
5 vastausta
12k lukukertaa
5 vastausta
Kyllästetyt lattianiskat sisätiloissa?
Ajattelin lämpöeristää rappukäytäväni. Lattia on tehty painekyllästetyistä rimoista vuodelta -09.
Onko ok jättää nämä vai täytyykö minun vaihtaa ne tavallisiin rimoihin?
Päälle tulee lastulevy, vesikiertoinen lattialämmitys ja muovimatto.
Luulen, että se toimii hyvin, koska ne on kyllästetty uudemmalla/ystävällisemmällä tavalla, ja lastulevy ja muovimatto estävät mahdollisen hajun.
Mitä mieltä te muut olette?
Onko ok jättää nämä vai täytyykö minun vaihtaa ne tavallisiin rimoihin?
Päälle tulee lastulevy, vesikiertoinen lattialämmitys ja muovimatto.
Luulen, että se toimii hyvin, koska ne on kyllästetty uudemmalla/ystävällisemmällä tavalla, ja lastulevy ja muovimatto estävät mahdollisen hajun.
Mitä mieltä te muut olette?
Nyt en ole suoraan asiantuntija alalla, mutta haluan vain ...
Eräs työtoverini aikoi ostaa talon viime kesänä, joka oli seissyt tyhjillään jonkin aikaa... En tiedä, onko sillä merkitystä (että se on ollut tyhjillään), mutta siellä oli käytetty kyllästettyjä tukipuita vähän joka paikassa remontissa noin 10 vuotta sitten ja se haisi niin pahalta, että KAIKKI piti vaihtaa. Joten neuvoni on, että kyllästettyä puutavaraa käytetään ulkona, ei sisällä... Joten älä ota riskiä
Terv. Micke
Eräs työtoverini aikoi ostaa talon viime kesänä, joka oli seissyt tyhjillään jonkin aikaa... En tiedä, onko sillä merkitystä (että se on ollut tyhjillään), mutta siellä oli käytetty kyllästettyjä tukipuita vähän joka paikassa remontissa noin 10 vuotta sitten ja se haisi niin pahalta, että KAIKKI piti vaihtaa. Joten neuvoni on, että kyllästettyä puutavaraa käytetään ulkona, ei sisällä... Joten älä ota riskiä
Terv. Micke
Hajuhaitan aiheutuu, jos koolaukset ovat karkean valetun betonilaatan päällä ja imevät kosteutta.
Klikkaa tästä vastataksesi