734 lukukertaa ·
4 vastausta
734 lukukertaa
4 vastausta
Kuvaavatko nämä rakennuspiirustukset kantavia seiniä?
Hei!
Tänä syksynä saamme käyttöömme talomme, kiva! Ensimmäinen askel on poistaa seinä pohjakerroksesta (katso punainen nuoli) ennen kuin päivitämme pintamateriaalit. Liitteenä on kaksi "piirustusta" kunnan piirustusarkistosta. Kuvaavatko nämä piirustukset, mitkä seinät ovat kantavia..? En ymmärrä, jos näin on. Pohjakerros on merkitty BV ja yläkerta OV.
Talo on 70-luvun tiilitalo, jossa on 1.5 kerrosta.
Olen myös katsonut naapuritalojen piirustuksia, mutta piirustukset ovat yhtä niukkoja siellä.
Onko joku, joka ymmärtää piirustusta paremmin kuin minä? Ajattelin joka tapauksessa kutsua asiantuntijan paikalle, mutta olisi hyvä pystyä suunnittelemaan hieman ennen käyttöönottamista.
Kiitos!
Tänä syksynä saamme käyttöömme talomme, kiva! Ensimmäinen askel on poistaa seinä pohjakerroksesta (katso punainen nuoli) ennen kuin päivitämme pintamateriaalit. Liitteenä on kaksi "piirustusta" kunnan piirustusarkistosta. Kuvaavatko nämä piirustukset, mitkä seinät ovat kantavia..? En ymmärrä, jos näin on. Pohjakerros on merkitty BV ja yläkerta OV.
Talo on 70-luvun tiilitalo, jossa on 1.5 kerrosta.
Olen myös katsonut naapuritalojen piirustuksia, mutta piirustukset ovat yhtä niukkoja siellä.
Onko joku, joka ymmärtää piirustusta paremmin kuin minä? Ajattelin joka tapauksessa kutsua asiantuntijan paikalle, mutta olisi hyvä pystyä suunnittelemaan hieman ennen käyttöönottamista.
Kiitos!
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 viestiä
Seinä näyttää sisältävän kantavan pylvään, joka kannattelee katkoviivalla merkittyä palkkia, joka kulkee sen oikealle puolelle.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 viestiä
En voi olla varma, mutta suurella todennäköisyydellä katkoviivalla merkitty osa on palkki.M matte11 sanoi:
Ja palkin tarvitsee levätä jonkin päällä, tässä tapauksessa jonkinlainen pilari.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kan dessa rör i garderoben innehålla asbest?
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Första huset! Hur målar jag bäst dessa fönster och altandörr, går det?
Fönster & Dörrar -
Kuinka palautan nämä ikkunalaudat?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Miten huolehdin näistä autotallinovista?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Räcker dessa konstruktionsritningar inför tekniskt samråd?
Bygglov