Micke64 sanoi:
Miksi sitten?

Voit katsoa, miten se toimii [media]Erityisesti kohdassa 4:36

EDIT: Byggahus ei voi linkittää YouTubeen aika leimalla.
Koska se olisi ongelma, että paperiliuska imee liikaa kosteutta.
Minä/he työntekijät joutuisimme jatkuvasti korjaamaan liuskaa.
Taas kerran ei voi ottaa miestä, jolla on ilmeisesti nolla kokemusta käyttää lastaa vakavasti. Ajattelen elokuvan miestä.

• Tykkään
Disneygrisen
  • Laddar…
S snowjim sanoi:
Joten pitäisikö tasoitteen antaa kuivua nauhan kanssa ennen seuraavan kerroksen levittämistä? Sain käsityksen, että ohjeita tulisi noudattaa yllä, mutta että toinen tasoitekerros levitetään heti. Sitten kun se on kuivunut ja kutistunut, niin tasoitetaan vielä uudelleen?
Yksinkertaista,.
Spackel - rema- spackel

R Ragganof sanoi:
Simpelt,.
Spackel - rema- spackel
Ja mutta jos todella yrität, ehkä voit ymmärtää, ettei tuo tehtävä ole kovin yksinkertainen aivan kaikille ja silloin jokin hömpötys voi olla suureksi avuksi.

• Tykkään
Snablis ja 1 muu
  • Laddar…
Bernieberg Bernieberg sanoi:
Kyllä, mutta jos yrität, voit ehkä ymmärtää, että se vaihe ei ole kaikille erityisen yksinkertainen ja silloin joku muoto kepposesta voi olla suureksi avuksi.
Tietysti, siinä olet oikeassa.
Jos nauha irtoaa, se on liian ohut tai tasoite on ehtinyt kuivua.
Jos ei ole kovin nopea levittämään tasoitetta, suosittelen tekemään ehkä 1 m kerrallaan.

• Tykkään
Mattikoleman
  • Laddar…
Ilona, amatöörikäsityöläisenä käytän aina märkätilamaalia. Tämä "liimaa" suoraan ja kuivuu nopeasti, eikä minulla ole koskaan ollut kuplia.

• Tykkään
Stefan N
  • Laddar…
M
R Ragganof sanoi:
Koska olisi ongelma, että paperinauha imisi liikaa kosteutta.
Minulla/heillä, jotka työskentelevät, olisi nauha irti jatkuvasti.
Kerran ei voi vakavasti käyttää henkilöä, jolla on selvästi nolla kokemusta kittiveitsen käytössä. Ajattelen miestä elokuvassa.
Jos se olisi niin yksinkertaista, niin ei niin monella olisi kuplia. Voitko ystävällisesti selittää yksityiskohtaisesti, mikä tekee kuplattoman nauhan ja mikä ei.

Kaikki tietävät, että paperi kuplii, jos se kastuu. Ei ole kovin outoa, että nauha kuplii, jos se imee liikaa kosteutta pakkelista? Miksi tuo "mies" on täysin väärässä? Hän sanoo olevansa Ivy Tech Community College -oppilaitoksesta, joten hänellä on todennäköisesti jonkin verran kokemusta.

Micke64 sanoi:
Jos se olisi niin yksinkertaista, niin monille ei tulisi kuplia. Voitko selittää tarkasti, mikä tekee nauhasta kuplattoman ja mikä ei.

Kaikki tietävät, että paperi kuplii, jos se kastuu. Että se kuplii, jos nauha imee kosteutta kitistä, ei ole täysin outoa, eikö? Miksi tuo "mies" on aivan väärässä? Hän väittää olevan Ivy Tech Community College -oppilaitoksen kouluttaja, joten hänellä on varmaan jonkinlaista kokemusta.

• Tykkään
Mardau
  • Laddar…
Tarkoitatteko siis, että tulee ilmakuplia? Vai että paperi muuttuu epätasaiseksi?

Ongelma, joka minulla oli viime kesänä, oli se, että nauha aaltoili reunoilta, vähän kuin märkä paperi yksinkertaisesti.

Tänään käytin toista nauhaa ja laitoin sen lisäksi likoamaan, eikä se aaltoillut ollenkaan.

Kun nauha on märkä, minun on paljon helpompi kiinnittää se tasoitteeseen. On hyvin mahdollista, että tasoitetta on liian vähän, mutta kun vedän nauhan pois, voin nähdä, että se on todella kiinni tasoitteessa.

Mikä on oikeaa ja mikä väärää, riippuu luultavasti paljon kokemuksesta ja toimintatavoista.

Omalla kohdallani on erittäin tärkeää, että se pysyy koossa, koska olen asentanut kipsin kellarin ja sisääntulokerroksen välille, ts. betonista puuhun minun tapauksessani. Joten liikettä voi odottaa. Maalikaupan mukaan paperinauhat kuitenkin riittäisivät, ei tarvittaisi verkkoa tai vastaavaa.

S snowjim sanoi:
Ongelmani viime kesänä oli, että nauha meni aaltoilevaksi reunoista, vähän kuin märkä paperi yksinkertaisesti.

Tänään käytin toista nauhaa ja laitoin sen lisäksi liotukseen, eikä se mennyt lainkaan aaltoilevaksi.

Kun nauha on märkä, minun on paljon helpompi kiinnittää se kittiin. On hyvin mahdollista, että minulla on liian vähän kittiä pohjassa, mutta kun irrotan nauhan, näen, että se on itse asiassa kiinnittynyt kittiin.

Mikä on oikein ja väärin, riippuu luultavasti paljon kokemuksesta ja menettelytavasta.

Minun tapauksessani on erittäin tärkeää, että se pysyy yhdessä, sillä olen asentanut kipsilevyä kellarin ja sisäänkäyntitason väliin, eli tapauksessani betonista puuhun. Joten voi odottaa tiettyjä liikkeitä. Maalikaupan mukaan paperinauhat kuitenkin riittäisivät, eikä tarvitsisi verkkoa tai vastaavaa.
Silloin maalikauppasi on valehdellut sinulle tai mahdollisesti vailla kokemusta.
Kuolleen ja elävän materiaalin nauhoittaminen yhteen on pyytää ongelmia.
Verkko on muuten äärimmäisen herkkä liikkeille.

• Tykkään
Stelios Ladopulos
  • Laddar…
R Ragganof sanoi:
Sitten sinun maalikauppasi on valehdellut sinulle tai sillä puuttuu kokemus.
Kuolleen ja elävän materiaalin yhdistäminen on kuin pyytäisi ongelmia.
Kangas on muuten erittäin herkkä liikkeitä varten.
okay, kuulostaa ei niin hyvältä.

Mitä olen nyt tehnyt, on laittaa remonttikipsiä (lasikuituvahvistettu) levyjä, jotka ovat 60% liimattuja betoniin (kellariin) ja 40% ruuvattu (MONTA RUUVIA) puuhun (Sisääntulokerros). Sen jälkeen olen tasoittanut kaikki saumat saumateipeillä. Eli ei ole niinkään saumateipit, jotka tulevat pitämään sen yhdessä, vaan pääasiassa liima, remonttikipsi ja ruuvit.

Riittääkö se vai täytyykö minun tehdä vielä jotain enemmän?

Ennen remonttia oli tasoitettu jotain kangasta suoraan tapetin alle. Niihin ei ollut tullut halkeamia 70-luvun jälkeen, mutta tapetit olivat myös todella paksuja. Sen sijaan, lastulevyjen välisissä saumoissa oli halkeamia ja siihen olen nyt laittanut kipsiä ja teippejä, joten toivon, että se estää ongelman.

Tässä voi nähdä vähän kuvia ennen tasoitusta: http://imgur.com/a/KVAXy

• Tykkään
StillSabina
  • Laddar…
S snowjim sanoi:
okay, ei kuulosta kovin hyvältä.

Se mitä olen nyt tehnyt on laittaa remonttikipsiä (lasikuituvahvistettua) levyjä, jotka ovat 60% liimattu betoniin (kellariin) ja 40% ruuvattu (PALJON RUUVIA) puuhun (sisääntulokerros). Sen jälkeen olen nyt tasoittanut kaikki saumat saumanauhoilla. Ei siis ole niin, että saumanauhat yksinään pitävät kaiken yhdessä, vaan pääasiassa se on liima, remonttikipsi ja ruuvit.

Riittääkö se, vai pitääkö minun tehdä jotain muuta?

Ennen remonttia oli tasoitettu jonkin tyyppisellä kankaalla ja sitten liimattu tapetti suoraan päälle. Siinä ei ollut tullut mitään halkeamia 70-luvulta asti, mutta tapetit olivatkin todella paksuja. Sen sijaan tuli halkeamia lastulevyjen väleihin ja niihin olen nyt laittanut kipsiä ja nauhoja, joten toivon että se ehkäisee ongelman.

Täältä voi nähdä joitakin kuvia ennen tasoittamista : [linkki]
Huomaan, että ymmärsin väärin, luulin että tarkoitit tasoittaneesi yhteen puuta ja kipsiä.
Se mitä olet tehnyt on täysin oikein, ei tarvitse olla huolissaan. :)

• Tykkään
snowjim
  • Laddar…
On olemassa liitoskittiä, joka on suunniteltu paperinauhan tasoittamiseen. Tuo kitti on kosteampaa. Ehkä se toimii paremmin kuplia vastaan.

K Klicka sanoi:
On olemassa sauman tasoitetta, joka on tehty paperinauhan tasoittamiseen. Se tasoite on kosteampaa. Ehkä se auttaa paremmin kuplia vastaan.
Sisältää enemmän liimaa ja on usein hienompaa hiekkaa.

Bernieberg Bernieberg sanoi:
Sanon, että nauhaa ei pitäisi liimata, jos on ammattimaalari ja on kohtuullinen tuntipalkka, mutta innokas amatööri voi ottaa ylimääräisen vaiheen. Tuloksessa ei ole mitään vikaa.
Miten liimaat nauhan märkään kosteaan kittiin? Vai odotetaanko ensin, että ensimmäinen kitti kuivuu ja sitten liimataan paperinauha siihen? Kiitos etukäteen vinkeistä..Olen uusi..

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.