2 234 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Kutistuuko ovi talvella?
Hei, minulla on rakennus vuodelta -72 alkuperäisine sisäovineen, ja yksi ovi jumittaa hieman. Olen vakuuttunut siitä, että tämä johtuu aiemmista maan painumisista. MUTTA talvella tämä paranee. Olen aina ajatellut, että talo liikkuu hieman talvella ja siksi ovi toimii paremmin.
Mutta tänään tuli mieleeni, että voiko olla niin, että ovi kutistuu hieman talvella alhaisen kosteuden vuoksi, eikä talo liiku. Voiko tämä teoria pitää paikkansa?
Mutta tänään tuli mieleeni, että voiko olla niin, että ovi kutistuu hieman talvella alhaisen kosteuden vuoksi, eikä talo liiku. Voiko tämä teoria pitää paikkansa?
Talon omistaja
· Skåne
· 5 388 viestiä
Ovi jumittaa eniten elo-syyskuussa, sitten se paranee.
Me vanhoissa puutaloissa olemme aina saman ongelman edessä.
Me vanhoissa puutaloissa olemme aina saman ongelman edessä.
Klikkaa tästä vastataksesi