Hei, minulla on rakennus vuodelta -72 alkuperäisine sisäovineen, ja yksi ovi jumittaa hieman. Olen vakuuttunut siitä, että tämä johtuu aiemmista maan painumisista. MUTTA talvella tämä paranee. Olen aina ajatellut, että talo liikkuu hieman talvella ja siksi ovi toimii paremmin.

Mutta tänään tuli mieleeni, että voiko olla niin, että ovi kutistuu hieman talvella alhaisen kosteuden vuoksi, eikä talo liiku. Voiko tämä teoria pitää paikkansa?
 
S
Kyllä, talvella on kuivinta sisällä ja päinvastoin kesällä.
 
Jos asut puusta rakennetussa talossa, voit varmasti odottaa, että koko talo liikkuu vuodenaikojen välillä.
 
Ovi jumittaa eniten elo-syyskuussa, sitten se paranee.
Me vanhoissa puutaloissa olemme aina saman ongelman edessä.;)
 
L Leif i Skåne sanoi:
Ovi takertelee eniten elo-syyskuussa, sitten se paranee.
Meillä vanhoissa puutaloissa on aina sama ongelma.;)
Minulle se on enemmän maalis-marraskuu.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.