5 119 lukukertaa ·
3 vastausta
5k lukukertaa
3 vastausta
Kuorman yläkerta
Hei
Ajattelin asentaa kulmakylpyammeen yläkertaan ja mietin, tietääkö joku, kuinka raskas se saa olla.
Talo on rakennettu -87 ja siinä on puulattia ja torppaperusta. Kylpyamme on noin 1500x1500 ja kun siinä on vettä ja kaksi henkilöä, paino on noin 500-600 kg. Mielestäni olen kuullut jotain 500 kg per m2, voiko se pitää paikkansa
??
Ystävällisin terveisin, Ola
Ajattelin asentaa kulmakylpyammeen yläkertaan ja mietin, tietääkö joku, kuinka raskas se saa olla.
Talo on rakennettu -87 ja siinä on puulattia ja torppaperusta. Kylpyamme on noin 1500x1500 ja kun siinä on vettä ja kaksi henkilöä, paino on noin 500-600 kg. Mielestäni olen kuullut jotain 500 kg per m2, voiko se pitää paikkansa
Ystävällisin terveisin, Ola
Moderator
· Stockholm
· 57 860 viestiä
Olen kuullut, että asunnoissa mitoitetaan välipohjat 200kg / m². mutta tämä koskee kokonaiskuormitusta, eli jos asetetaan 200kg jokaiselle m². Luulen, että on myös arvo yksittäiselle pistekuormalle (joksi kylpyamme voisi laskea).
Sinun kylpyammeesi pitäisi (melkein) mahtua myös 200Kg/m² kuormitukseen. Se vie tilaa 2,25 m².
Sinun kylpyammeesi pitäisi (melkein) mahtua myös 200Kg/m² kuormitukseen. Se vie tilaa 2,25 m².
Klikkaa tästä vastataksesi