Hei Kaikki

Minulla on projekti, jossa aion kunnostaa vanhan rappauksen, joka on murentunut kostean sokkelin vuoksi, jonka määrittelen termillä kallmur (?)

Olemme sulkeneet kosteuslähteen ylhäältä ja ajattelemme nyt aloittaa rappauksen.

Juuri nyt yritän päättää, mitä menetelmää käytän ja mitä materiaalia! Kysymykset ovat erilaisia. Verkko vai ei? Tarvitsenko pohjustuksen? Pitäisikö minun levittää sementtilaasti A tai B rappaus? Pitäisikö minun puhdistaa kaikki?

Pintakäsittely on eräänlainen heittorappaus 0-8 kiviaineksella. Halutun lopputuloksen voitte myös nähdä yhdestä kuvista, jotka olen liittänyt!

Jos teillä on ideoita, olette tervetulleita jakamaan ne.

Nykyinen suunnitelmani on pohjustaa, levittää A-laastia 3 cm, verkottaa, levittää B-rappauslaastia, pintakäsittely (heittorappaus).

• Vanha muurattu kiviseinä, jossa näkyvissä kosteuden vaurioittama rappaus. Yläosassa musta metallikaide ja maapohja alareunassa.
  • Kuva vanhasta kivimuurista, osittain rapistuneesta ja rapatusta, kosteuden vaurioittamana, osa seinästä on tumma ja karkeasti rapattu.
  • Vanha kiviseinä ulkona nurmikolla, joka osoittaa rapistunutta rappausta ja paljaata kiveä; taustalla metsää ja peltoa.
Pese painepesurilla.
Pohjusta rödgrund ohuella kerroksella, jonka levität kalkkiharjalla, vedä verkko päälle ja sitten tasoita b-brukilla.
Jos kyseessä on läpivärjätty pintarappaus, pinta tulisi maalata samalla sävyllä kuin pintarappaus, jotta mahdolliset virheet eivät näy läpi.

• Tykkään
Urban K
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.