Hei Kaikki
Minulla on projekti, jossa aion kunnostaa vanhan rappauksen, joka on murentunut kostean sokkelin vuoksi, jonka määrittelen termillä kallmur (?)
Olemme sulkeneet kosteuslähteen ylhäältä ja ajattelemme nyt aloittaa rappauksen.
Juuri nyt yritän päättää, mitä menetelmää käytän ja mitä materiaalia! Kysymykset ovat erilaisia. Verkko vai ei? Tarvitsenko pohjustuksen? Pitäisikö minun levittää sementtilaasti A tai B rappaus? Pitäisikö minun puhdistaa kaikki?
Pintakäsittely on eräänlainen heittorappaus 0-8 kiviaineksella. Halutun lopputuloksen voitte myös nähdä yhdestä kuvista, jotka olen liittänyt!
Jos teillä on ideoita, olette tervetulleita jakamaan ne.
Nykyinen suunnitelmani on pohjustaa, levittää A-laastia 3 cm, verkottaa, levittää B-rappauslaastia, pintakäsittely (heittorappaus).