1 195 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Kunnostaa vierasvessa/seinävalinta
Minulla on kysymys teille asiantuntijoille;
Aion remontoida vierasvessan. Siellä on wc ja pesuallas.
Olen poistanut kaakelit, jotka olivat puolivälissä seinää, wc:n ja pesualtaan takana. Nyt näen, että pinta on hyvin epätasainen ja mietin, miten ratkaisen sen uuden kaakelin asennusta varten.
Pitäisikö asentaa jonkinlainen levy? Hionta ei ole vaihtoehto...
Tämä seinä, tapetin ja kaakelin takana, on rakennettu lastulevystä, sitten on tyhjää tilaa ja taas toinen lastulevy. Se on väliseinä. Näyttää siltä, ettei siellä ole mitään tukirakenteita.
Ajattelin ripustaa kylpyhuonekaapin. Onko sillä merkitystä, jos asennan jonkin levyn olemassa olevan lastulevyn päälle tai en, kun on kyse kaapin kestävyydestä?
Tarvitseeko lisätä, että olen innokas AMATÖÖRI?
Miten kiinnitän parhaiten mahdollisen levyn, kun tukirakenteita ei ole? Liimataanko?
Aion remontoida vierasvessan. Siellä on wc ja pesuallas.
Olen poistanut kaakelit, jotka olivat puolivälissä seinää, wc:n ja pesualtaan takana. Nyt näen, että pinta on hyvin epätasainen ja mietin, miten ratkaisen sen uuden kaakelin asennusta varten.
Pitäisikö asentaa jonkinlainen levy? Hionta ei ole vaihtoehto...
Tämä seinä, tapetin ja kaakelin takana, on rakennettu lastulevystä, sitten on tyhjää tilaa ja taas toinen lastulevy. Se on väliseinä. Näyttää siltä, ettei siellä ole mitään tukirakenteita.
Ajattelin ripustaa kylpyhuonekaapin. Onko sillä merkitystä, jos asennan jonkin levyn olemassa olevan lastulevyn päälle tai en, kun on kyse kaapin kestävyydestä?
Tarvitseeko lisätä, että olen innokas AMATÖÖRI?
Miten kiinnitän parhaiten mahdollisen levyn, kun tukirakenteita ei ole? Liimataanko?
Viimeksi muokattu:
Ei vastauksia? Kukaan joka tietää?
Olen tietoinen siitä, että kysymys voidaan mieltää "yksinkertaiseksi", mutta jos lisään, että olen nainen, 52 vuotta, yksinhuoltaja ja saan sairauseläkettä ja että minulla ei yksinkertaisesti ole varaa ulkoistaa työtä, niin ehkä joku ystävällinen ihminen voi auttaa minua kysymyksessäni...?
Minun on vaikea uskoa, ettei kukaan tiedä kysymykseeni. Ymmärrän tämän foorumin paikkana, jossa voi esittää kysymyksiä, mutta onko se ehkä vain niille, jotka jo osaavat ja tietävät?
Olen tietoinen siitä, että kysymys voidaan mieltää "yksinkertaiseksi", mutta jos lisään, että olen nainen, 52 vuotta, yksinhuoltaja ja saan sairauseläkettä ja että minulla ei yksinkertaisesti ole varaa ulkoistaa työtä, niin ehkä joku ystävällinen ihminen voi auttaa minua kysymyksessäni...?
Minun on vaikea uskoa, ettei kukaan tiedä kysymykseeni. Ymmärrän tämän foorumin paikkana, jossa voi esittää kysymyksiä, mutta onko se ehkä vain niille, jotka jo osaavat ja tietävät?
Millä tavalla se on epätasainen?
Olin luultavasti laittanut niin sanotun märkätilalevyn, jäykän, ei liiku, kovan ja vakaan sekä vettä kestävän. Levyn kiinnität ruuveilla ehdotuksen mukaan.
Yläkaappi pysyy hyvin seinässä sitten, mutta jos olet huolissasi, voit kiinnittää sen molly-tulpilla esim.
Vaikuttavaa, että jaksat remontoida huolimatta sjukbidrag.
Olin luultavasti laittanut niin sanotun märkätilalevyn, jäykän, ei liiku, kovan ja vakaan sekä vettä kestävän. Levyn kiinnität ruuveilla ehdotuksen mukaan.
Yläkaappi pysyy hyvin seinässä sitten, mutta jos olet huolissasi, voit kiinnittää sen molly-tulpilla esim.
Vaikuttavaa, että jaksat remontoida huolimatta sjukbidrag.
Klikkaa tästä vastataksesi