23 245 lukukertaa ·
13 vastausta
23k lukukertaa
13 vastausta
Kumman puolen laudan pitäisi olla sisäänpäin?
Jos kyseessä on tarjouspaneli, niin laudat yleensä asetetaan niin, että joka toinen ydinpuoli on sisäänpäin ja joka toinen ydinpuoli ulospäin, jotta ne painuvat toisiaan vasten kaareutuessaan. Tämä ei kuitenkaan koske höylättyä puutavaraa.
Yksi vinkki on myös odottaa, että kuidut ovat oikeaan suuntaan, jotta vesi ei "valuisi" puuhun. Ehkä vähän ylimääräistä, mutta yleensä itse sahatut laudat ovat "karvaisempia" kuin ostetut (enemmän tai vähemmän kuivahalkeilleita).
/Henke
/Henke
Oikein!!
Jos ostat puutavaraliikkeestä, saat joka toisen "oikein". Jos ostat kuten minä "bonnsågat" (koko lauta sahattuna), niin sydänpuoli ulospäin ja syysuunta alaspäin, se on edullisin/parhain yhdistelmä.......
Ps pohjamaalaa ympäriinsä, niin se on taatusti turvallista ds.
Jos ostat puutavaraliikkeestä, saat joka toisen "oikein". Jos ostat kuten minä "bonnsågat" (koko lauta sahattuna), niin sydänpuoli ulospäin ja syysuunta alaspäin, se on edullisin/parhain yhdistelmä.......
Ps pohjamaalaa ympäriinsä, niin se on taatusti turvallista ds.
Jag har också fått förklarat för mig att kärnsidan ska vara innåt, pappas hus som är byggt för 20 år sedan är all ytterpanel vänd åt fel håll och nu måste panelen bytas....
Jag tror att orsaken till att kärnsidan ska vara inåt är att brädorna är något konkava...
Jag tror att orsaken till att kärnsidan ska vara inåt är att brädorna är något konkava...
jureit sanoi:
Jos se ei nyt ollut ulospäin... (hämmentynyt) joka tapauksessa lankkujen kaarevuuden pitäisi olla siten, ettei kosteus pääse reunojen alle
Finansvalpen sanoi:Minulle on myös selitetty, että sydänpuoli pitäisi olla sisäänpäin, isän talossa, joka rakennettiin 20 vuotta sitten, on kaikki ulkopanelointi väärinpäin ja nyt on panelointi vaihdettava....
Uskoisin, että syy siihen, miksi sydänpuoli pitäisi olla sisäänpäin, on se, että laudat ovat hieman koveria...
Vinkki! Vastaus moniin tämän tyyppisiin kysymyksiin löytyy täältä:
http://www.trainformation.se/pub/questions.trainfo12
Klikkaa sitten "Visa urval"
niille teistä, jotka ette ole vierailleet tällä sivustolla, se on ehdottomasti vierailun arvoinen.
http://www.trainformation.se/pub/questions.trainfo12
Klikkaa sitten "Visa urval"
niille teistä, jotka ette ole vierailleet tällä sivustolla, se on ehdottomasti vierailun arvoinen.
Ajoin Demidekk Visirillä, ja "minun" maalari 35 vuoden kokemuksella suosittele tätä!
Klikkaa tästä vastataksesi