Hei!
Olemme purkaneet vaatekaapin vanhassa talossamme vuodelta 1912. Silloin avasimme myös lattianpalan ja näimme, mitä sen alla oli. Huone, jossa vaatekaappi on, sijaitsee toisessa kerroksessa. Se, mikä oli lattian alla, näyttää tuhkalle, soralle, kivihiilelle tai joltain. Siellä oli myös kiviä! Se pölytti melko paljon ja kädet tulivat mustiksi. Ei kuitenkaan kuin hiili, vaan se oli kovempaa. Onko kenelläkään aavistusta siitä, mitä siellä on lattian alla? ???
/Ziro